16 Eylül 2009 Çarşamba

0 Kız nickleri

RésimLérimy,pRofiLLériNé ta$ıyan,çaLan arkada$Lar;araLarından béqénin,adrésiniZy Férin. İmzaLı qöndérJém...

qeLme..Sewmé..aCıma..HisseTme..deFoL..!!

İyisinden Seç KınaLarını,En GüzeL Münasip Yerine Yak !!
Kız nickleri , pozitif sözler

bn o öpünce prens-prenses olan cinsden kurbğaa diiL'mm..küçükkenn basıma bi cadıda qelmedii bildğim kadariiLaa..

!STaNßuL aqLıY0r ßéN aqLıY0ruM HaD! kaLk qéL arTık daYaNaMıY0ruM

KöRPé DüNYaNDa ßéN 0LaMazDıM...GiRdiğiM aLéMDé SéN YaPaMAzDın...!!

DuyquLarıma esir oLuyorum seni görünce insan bin keremi yanıyor bir kere sevince. . . .

ßıraqın a$k şarkıLarda kaLSn ..,

qéLséydiN kéndiN baNa hérşéİN éN BaŞıNda bİR daHa BaŞLasada fArKéTméz BoŞuNa...!!!

Yüréğim agır yaraLı dérindén...Yanmaz artıq istésém de yénidén...Çok yaraLar sardı kaLbim ama bu yara kapanır mı biLémém

Dedikodumu yapanLar yapmaya devam eTsin...RekLamın iisi kötüsü oLmas !

Sadece geceleri seviyorum ßu hayatı... yalansız olduğu için.....x)

'naSıL aLısMısıım ßaqLanmısım saNaaa.ßiR paRCaam oLmusuun.! ++ HéR Saniyé aKLımDa ++! x'(

KimLer sna dost yakLa$ıor da bu kaLbn bnden uzakLa$ıor

' MutLu sonLa ßitén hikayén oLamam..(!)

aSk maSaLSa GeRcek oLSun (L)

VaRLıqIm YoKLuqUm BiRdİr..!SeNSiZ HaYaT AcI ÖtEsİDİr..!

Umutla büyüttüğün bu hayat ,, Kana susamış bir canavar ,, Ya sensin bir gerçek ;, Ya da bir başkası tek seçenek ..

GéCéLéR YéTMiY0R GüNDüzLéRiMiDé KaRaRTıN..!

Yalnizsin...bir Bedel Gibi Yorgunsun...istanbul Gibi Yikilacaksin... Bir Duvar Gibi Unutylacaksin...her Yalniz Gibii...

hersey senin olsun;
Bir beni yasakla tek beni yasakla...

2 TaNık vaR biRi diLim biRi kaLémim oLanı biténi sindiRdim YEtER baNa kenDi DeRdiM..

.GüLümSe erkekLer poZitiF kızLarı seVeR ...

ßédenLéri ßaqiRé oLsa noLur...RuHLarı faHi$é oLduqTan sonRa ...[tertemiz bedenini sadece ruhun kirletir]

varlıımı hissetmeyene yokluumda koymasın

0 yorum: