10 Eylül 2009 Perşembe

0 Yeni nickler

Açık Denizlerde Sandalıma
Veda Etmişim
---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x



Yeni nickler











Nereye konuraşk göz önünde bir yere mi?
Güvendiğin kadarıyla her yere mi?
İlah gibi yaşatırsan varım dedi
Ne olursa kabulum;özledim onu



****



Yerde misin gökte misin?
Gizlendiğin yerden çıkıp gelir misin?
Nefessiz kaldım inanki ben bir hiçim dersem;
Hayat beni çözer misin??





//
Onun dünyası kapkaranlık
Kalbindeki acıysa yalnızlık
Sorun şu ki hisset hava aydınlık
İçindeki bi yabancı anla artık!

heRsey biLDiğinis gibi DeğiL zaten biLDiğinizDe heRsey DeğiL

ßütün GözYa$Ları Aynı Mı Kokar?
ßiraz TuzLu , ßiraz Aqır
Ya Da ßén AqLayınca Sén Mi Kokuorum?
Kokunu ÖsLédim,
Vé ßén Hép ßu Yüzdén AqLıorum!



ve devam ediyor hayat
en lazım yerinden hızla incelmeye''(!)

0 yorum: