4 Haziran 2008 Çarşamba

0 Süper nickler

Vodofane den 1 ilq daha. -Anne ben fenerli olcam. anne yanıtlar : -Ay coq eziq. asadasdadad

Süper nickler , süper msn nickler , kişisel iletiler


Ölmüş karga gözümü oysunki, susuz yüzme havuzunda boğulayımki,bozuk araba beni ezsin ki seni çokkk düşünüyorum







SöZlErİn BüYüK yÜrEğİn KüÇüK,yAnLıŞlArIn ÇoK DoĞrUlArIn YoK,kEnDiNe GöRe ŞaNsLıSıN aMa BaNa GöRe ZaVaLLıSıN!!!!!


Siyah biLé kaybétmi$ aSaLétini yokLuğunun karanLığında...

ßeni Görüp Kendini Sınama...Sadece Görebildiğin Kadarım...Hayat ßir Kumar ise Zarları ßen Atarım

İki şeye hakkım olduğuna karar verdim: Özgürlük ve ölüm. Birine sahip olamazsam ötekini isterim çünkü hiç kimse beni canlı tutsak edemez.

'Gitmeye de bilirim. Gitmeyi de bilirim...'

Haritalara bakıyorum evin yok! Sözcüklere bakıyorum adın yok! Kendime bakıyorum seni görüyorum… Çünkü benden başka yerin yoK!!!

*Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez x))

Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!! xD

BENİM KANAYAN DİZLERİM YOKTU BİRTEK...
BENİMDE KANATTIKLARIM VARDI ELBET...

Kéndimi anlatacak olsam sadéce nefrétimi haykırırdım dünyaya..

Süper nickler , süper msn nickler , kişisel iletiler

0 yorum: