19 Nisan 2009 Pazar

0 ETkileyici MsN NickLeri

im sorry im not perfect
üzgünüm ben süper olamam

Tell me are you on a mission to bring me down?
söylesene sen beni yerle bir etmek için mi görevlendirildin

ETkileyici MsN NickLeri


a$qun Bidmediqi 1 Yer vaR mı BiLdiiNn..??

pLaTonik 1 Aşk Benümküsü

HayaLpéResTsm Sana Ne Bundn..!?

ÇabUk kAlbiMii Geriii Ver.!!


KaLbim HayVnT bHÇEsnDn FarKsızmI$$


öLeSim Yoqh Buqn.!!

aCıyn qözLer qöRdm Buqn

aCıyn 1 YaRa qöRdm Buqn..Kan*** içN cAn Atan.!?


Uykusuz gecelerden günahlarını kaldırımlara yükleyerek ve sus diyerek duyduğum tüm seslere; sabahın savaşını veriyorum yine..


qünAhLaRımı MeleqLere EmanT eDdimm

aLdım Dü$Lerimi Yanıma qiDiorm..


Gidebilmek, gidiyorum demekle eş değer olmuş yaşanılanların gölgesinde.



YalNızlk hİssi SaRdıı ( NedNse?)

0 yorum: