7 Nisan 2009 Salı

0 Renkli nickler

bahaRı çiçekLe çayı 2 şekeRLe hayatı seniNLe sewiyoRum ...


gözLer sewdiğini heR zaman buLuR
Renkli nickler



bazen fıRtına bazn yağmuRumsun Bitsin bu hasRet geL ne oLursun Susuz çöL gibi sana susuzum dünyaLar benim oLsada biLki sensiz mutsuzum



gözLeRim köR oLsa göRemesem senii
hafızam kayboLsa biLmesem kendimi
hiç kimse tanımaz oLsada benii
kendimi unutuR yinede unutmam seni



TeK iyi'M 'SEN' kaLmıssıN ama yiNeDe muTLuyuM...



rüzqar alıp qötürür bni sonsuz karanLıqa.. canım yanar çıqLıkLarLa.. ama hiç acı yok!! ..!üzmeZ beni aqlamaq bedenim alışmış sonuçta..

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir

bi baktım uzaklardayım_duygusal tuzaklardayım_her sokak bit yol ayrımı_anlatamam ki ben kaygımı

krallar yokken efedir çakallar verilen aranın bi sonu var kral mekana gelince köpekler ayağa kalkar

Sen dudaklarımdan dökülen hüzünlü şarkılar gibisin
Sen hem bana okyanuslar kadar uzak
Hemde bana bendende yakınsın.

bu karanlık bitse artık bir ay doğsa
Bir deli rüzgar çıksa; alıp götürse
Yılların içimde bıraktıklarını...

Küçük hayat kırıntıları topluyorum sensizlik diyarından..
Güvercinlere umut bağlıyorum.. Düşmüyor Kanatlarından yaralı mektupların

Acımasın diye insanlar gülen maskemle bakıyorum
Bilmiyorlar üşüyen bir yanım olduğunu...

***

En güzel tüylerini renklerini seslerini bağışlasalar da herşey hep aynı..

*** renkli msn sözleri

Büyüdükçe büyür kalbin her sevdayı saklar içinde
Gün gelir sığmaz olur kalbin göğsüne
Taşıyamaz olur bedenini artık yorulur…

***

Geceme dolan yalnızlığımda çoğalan kelimeler kadar anlamsızım...
bundan böyle hayatım; neresinden bakarsam bakayım boş ve saçma yönsüz
ve yolsuz sakin ve akışkan duru ve çamurlu...
isyan etme!

0 yorum: