14 Şubat 2009 Cumartesi

0 Dertli msn nickleri

Beklemek güzeldir güzelim Dönecekse eger beklenen.... Özlemek güzeldir güzelim Özlüyorsa eger özlenen..

Herzaman duyamadigimiz o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yagmur arkasinda sakli olan toprak kokusu gibi ortaya çiksa keske...

Özledigim ne sensin ne de bir baskasi... özledigim gerçekten hissetmeden bana "seni seviyorum" demeyecek biri..

Hani insan aglamak ister Gözlerinden yas gelmez ! Hani gülmek ister yürekten gülmez! Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez!

Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin ?

Özlem bence ne bir seye duyulan hasret nede ulu bir arzulayis. O bence içten içe aglayis yada senden ayri yasayis...

Yasamak özlemsiz özlem sevgisiz sevgide sensiz olmaz... Unutma sevmek daima beraber olmak degildir. Sen yokken bile seni yürekte yasatabilmektir...

Ilik bir rüzgar esti buradan nereden estigini bilemedim nereye gidiyorsun dedim özlenen heryere dedi aklima sen geldin cünki özlenen sendin. birtanem Ya onu kaybedersin ya da kendini mahvedersin.

Baliklarin sevgisini bilirmisin birbirlerine dokunamazlar ama sevgilerini hep yüreklerinde hissederler bende simdi sana dokunamiyorum çünkü sen hep yüregimdesin.

Bir gün bir sevda çalar kapinizi... Sasirirsiniz beklemiyorsunuzdur... Bu güne kadar gelen sevgilere hep misafir olarak bakmissinizdir... Ancak bu sevgi asktan öte olarak yerini alir gözlerinizden kalbinize !

Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüregine gözlerin zaman zaman takilirsa uzaklara kulaklarin ansizin çinlarsa bilki bir yerlerde delice özleniyorsun.

Keske Yanlizligim Kadar Yanimda Olsaydin Keske Onunla Paylastiklarimi Seninle Paylassaydim Keske Senin Adin Yanliz Olsaydi Ve Ben Hep Yanliz Kalsaydim...

Simdi Baskasinin Olsanda boynu Bukuk Yalniz Kalsamda elimi Tutup Sacimi Oksamasanda Biliyorum Yinede Benimsin...
Dertli msn nickleri , tasalı üzüntülü sözler
Yine Gunesin Batma Saati kiminin Umutlari Kiminin Sevdalariyla Beraber. Yine Yalnizliga Selam Saati kaybolmus Sevgiler Caresiz Huzunlerle Beraber...

Sensiz Gecelerde Yildizlar Dost Yalnizligima aldatiyorlar Beni Ilk Gun Isiginda...

Yine Kumsal Sakin Yine Deniz Durgun Yine Gunes Batiyor Ve Ben Yine Yalnizim...!

Seni Aradim Tum Bir Hayat. Simdi Bulmusken Gitme Ne Olur. Terk Etme Beni Birakma Beni Yalnizligimla. Sen De Kal Bizimle...

Bir Marangoz Ustasiyim Adeta bir Ayagi Mutlaka Kisa Masa Yapan.bir Elimde Cekic Bir Elimde Civi kendimi Bir Resim Gibi Cakacagim Insani Ariyorum Yillardir...

Nekadar Guzeldi Senle Beraber Olmak Simdi Yanlizim Ellerim Basimin Arasinda Seni Dusunuyorum...

Dudaklarimdan Dusurmedigim Bir Sigara Gibisin.Üstelik oyle Bir Illetsin Ki Bir Sara Gibi Her Daim Uykularimda Beni Nobet Nobet Yoklarsin...oyle Uslanmaz Oyle Utanmaz Nobetlerine Alisamadim.her Aciyi Tasidim Da Yuregimde Bir Sensizligi Tasiyamadim...

Sen Hic Geceleri Sabahlara Kadar Agladinmi Yanlizlik Nedir Bilirmisin Sorarim Sana....

Suru Kalabaligindan Bir Kartalin Yalnizligidir Benimkisi.Yagmur Sonrasi Gozyasi Gibi Cig Tanesinin Yalnizligidir Ask Icin Solan Yalnizligidir.

Birgun Hayatin Butun Guzelliklerinden Vazgecip olume Sessiz Sedasiz Gitmek Istersen yanima Gelki Sana Sensiz Yasamanin sensiz Olmanin Olum Oldugunu Gostereyim...

Bu Yanlizlik Olumden Beter Acilarin Sonu Degilmidir Dertler Olum Gelmis Kapima Can Bu Sozler Neyler...!

Yalnizlik Paylasilmaz Paylasilsa Yalnizlik Olmaz...

Bilirim yalnizliga Bir Sen Dayanirsin Kendine Sirdas Kendine Arkadassin Nasil Basardin Bilmem Tabi Basariysa Eger Yalnizlik!

Sen Masmavi Gokyuzune Benzetiyorum Erilmezi Son Bulmayan Erisilemeyen Yapayalniz Bulutlar Olsa Gunes Olsa Ay Olsa Dunya Senin Olsa Bile Yalniz.

Bakarken Uzaklara Bir Don Ardina Kimbilir ... Kimin Ufkundasin ....

Attigin Adimlar Kisalir Dusunceler Kisirlasir Hayaller Ufalip Zaman Darlasir Uykularin Bolunur Bir Ciglikla Dayanmak Zor Olur Baskalarina Sadece O Vardir Yalnizliginda.

Yalnizligima Koştum Dizlerimse Pesinden Agladi Sevgide Ne Varsa Araladim Sevilmekten Habersizim Ben...

0 yorum: