17 Şubat 2009 Salı

0 Şekilli nickler

soRma nédén niçin .
hérşey yaLnızlıktan.
bak.
qüsél bir qün ölmék içiN.


Şekilli nickler


ßéLki Sandığın Kadar UkaLa
ßéLkidé Tahmin Edémiyécéğin Kadar Mütévaziyim..
ßiraz SakLıyımßazén YasakLıyım..
Kimséyi Örnék ALmam.. Kimséyé Örnék OLmam..
Arkama ßakmam..
AsLa Démém..Kéşké'Léri Sévmém!!
ELéştiri DinLérim Nasihat DinLémém!!
Kimsé ßana MasaL Anlatmasın
Çocukkéndé Sévmézdim Zatén..






öyle
YÜREKten
seviyorsan
aklı başından atacaksın
kimi yanında arıyorsan
önce
İÇİNDE
bulacaksın

şekilli msn sözleri
s0n qünlérde Çok daralıyorumm.
kendimin katili olabilirim.(:




Ben insan değilmişim, mutlu edemezmişim seni
Zamansız gidermişim, yarım bırakırmışım, sonları hiç sevmezmişim
Miş miş miş ...
Ama ben çok, çok, çok aşığım sana..



LânêtLênmiş bêdênimin kutsâL küLLêrindê ..
.. Kâyı? ruhLâr kêndiLêrinê bir yoL buLuyor ..
.. GünâhLârım intihâr süsü vêrmişkên sâgımdâki mêLê?Lêrê ..
.. Hêrbiri cêhênnêmdê bênim için duâ êdiyor



| . . Ağlamakla başlar her şey, bağlamakla gelir gerisi Taze derisi al nesnesi oluverir tek kötekte
[ Tımarı bilir insanoğlu Yazık, bir kazık ]
Pasaporttur diğerlerine temsilen Eğerlerini kim tutar,e kim batar
Güneş satar tüm değerlerini
3 kuruşa kalleş doğanlar, kalleş ölür . . |





Canini Yakack Eller Uzatiyolar İnsanlr.KaÇ RÜyani Yakaladn? Ben BİKaÇını Ama Soyut.



Kolunu Jİletİn KeskİnlİĞİyle Keser Bİrİsİ Yazar Koluna, Ben VÜcudma DeĞİl Yapraklarima Yaziyorm.
Ben Hep O KÜÇÜk ÇocuĞu DÜŞÜnerek Yazıyorm



HİÇDe Mutlu DeĞİldİ Ve Ayna KarŞisnda Çekİngen ,SahİplİĞİ Zayif 1 Bedene SiĞdirilmiŞ GÜÇ
BurnuMu SÜrtmektn, İyİnİn Kokusunu Almam GÜÇ.
Turnanin GÖzÜndn Vurmak İÇn Zamana İhtİyÇ VarmŞ
Hedefm BaŞkalarininDa HedefİymŞ ,
NeymİŞ İŞİm 'ZormuŞ'




" HaLa Küçük ßir Kız Çocuğuyum "
HaLa Yüksék Sésé KırıLır, HaLa KoLumu Sértçé Tutarsan AğLarım
ßana PahaLı ŞéyLér ALma ELma Şékériné ßayıLırım Né OLur Tut ELLérimi
YaLnızLıktan Korkarım Çok Canım Acıyor SöyLé Géçér Mi?
Né Kadar ßüyüméLiyim ?
Uyusam ßitér Mi? ßu GözyaşLarı ßaLıkLara Yétér Mi?
Küçük Dünyam ßu Sarsıntıya Dirénir Mi?





sensizliği dinlemek sessizliği dinlemekten zor ama en zoru sensizliğin sessizliğini dinlemek



bütün yaralarımı mutluluğun içinden geçerken aldım...





Su akar gßi awucumdasın,,
gün batar gbi ardımda.
Yar kaçar gßi uzaktasın,,
ßen uçar gßi dü$mekte.

0 yorum: