21 Şubat 2009 Cumartesi

0 Sıkılmış nickler

HaYaTın ßoyunCa qöLqemi Ara...


Sizin hayaL ettikLeRiniz bnm geCmisimde kaLdi


+ Hakkımda ßiLqin yoksa FikRindé oLmasın ! -


Her Nefes Aldıqında HeR KaLbin Attıqında Benim YaSadıqım aCıyı Sende Yaşa


••• AkLına GeLirim ; AkLın GideR ... •••


Seni unutmak koLay oLsaydi,
qüLen yüzümün aRdinda sakLadiqim kaLbim
HaLa o bakisLaRa vuRqun oLmazdi...


GécéLrin KaRanLiqi YétméZ qibi qunDuzLérimi Dé KaRarTTin KapanSin KapiLar Ustumé.. KaRanLikLaRda Vé SoGukLaRda YaSamaYa AlisTim..!


*ßirine veRiLecek deqeR uqRuna Féda ediLebilecekLerLe öLçüLéßiLiyoRsa aÇ qözLéRini étRafina ßaq..qöRdüqün Hérséyi Feda éDébiLirm.aMa SaKin aYnaya ßaqma.!


Bana karanliqi oqretmeden Butun isikLaRimi söndüRün !-
chOq yoRdu ßhu hayaTt
umuDum yhOq...
heRqünm ßeRßaT..!


sarıLan yaraLaRımı aÇamadı kimse ama üzeRine heß tuz ßasan oLdu..


ßny paLtomDan ßaşka qimse saRmadkyy..


aCımasız heR qün ßna kaN kusTurdu...


susKunum aRtıq
ßıktım çiLe çekmekten
küskünüm aRtıq
kendimi esir edmekten
ßıktım ßisi ß*ka iTen
heRşeyden..!!!

Sıkılmış nickler
anLadım...
senden ßaşka qimsei sewemem
uzaTtım ßaq eLimi qeL yeniden..
sensiz heß uçuRumLaR
düştükçe düşüOrum..
O sımsıcak eLini weR yeniDen..


qittiqn qünDen ßeryy heß aqLıOrum..



mazimiz qsL ßsim ßir keRe hatrLa...



ßu ayrıLık ßiRde hasReT çekiLmess oLDu...



hüzünLer koyduk üsT üsTte oDa ayrıLık oLduu...



ßny yaqTın..
ßny yıkTın...
ßny mahweTtin..
ßnm aşqım oLamassn.
ßny kayßettin..!



senyy sewen ßu qaLßi aRtıq sna kapaTtım..!



sÖz weRmiştn ßna hany Çekip qiDmeyeceKtin..


qeRye sünqeR çekemeDimm
sünqeR çekiPde snyy
siLmei ßeceRemedim..!


sewqiyLe ßaqmak Lasım hayaTa kinLe öfkeyLe deiL..!


dÖnde bi ßaq aRdınaa..
ßny qöRünce pişman
oLucaksın..!

sewmeyi ßiL heß ßiLky seNinde sewenin oLSun..!


tuTma eLimi
ßaqma qöSümee
hany chOq sewmişTinn
qiTtin eLLere...
pişman oLsan da
şimdy naFiLeee

0 yorum: