25 Mayıs 2009 Pazartesi

0 Hayal kurma sözleri

Birisi hakeder, kimisi kahreder, birisi mahveder "günleri."
:]


Hayal kurma sözleri


Gündüz gözüyle söylenmeyecek masallar söylemişiz .
Sabaha çıkmayacak sözler vermişiz meğer .
Bir hayal kuşunun kanatlarında adını rüzgara yazmışız meğer .
Şimdi arıyorum ... Bulamıyorum .
İçimde sakladığım o masalları kimseye anlatamıyorum ...









Hani nerde koruyucu meleklerin
..











'' ihtiraslarım minimal,gözlerimi kısıpta baktığımda gördüğüm tüm sıfatlarmı kompliman ''





'yabancıyım senin cennetine..
*








Ölüyorum son kez yanımdasın.
Son kez tutuyorum o ellerini.











Gittin sen,tüm qidenLer qibi.. Tam beni tamamLıycağını düşünürken, yine ben eksik kaLdım. GüLümşeyişLerim takıLı kaLdı yüreğimde. Sonu yok,ışığı yok bir yoLda ıssız,sessiz kaLdı sevdam. Ama sen qittin;tıpkı diğerLeri qibi..














Dünya yalanmış artık anladım
Sadece rüyalarım gerçek
Onlarda kayboluyor artık hepsi birer kabus oluyor
Her gün karanlığımda boğuluyorum
Ve yavaş yavaş bitiyorum…
Bedensiz bir ruh gibiyim
Cehennem ateşinde
Sonsuz acı cekiorum ve her geçen gün
kendimden daha çok nefret ediyorum..!

kahreden nick sözleri






Dinle sesimi rüzgar sustuğunda ..






Merhaba yalnızlık...
Yine ben geldim...
Yapacağım ir şey yok...
O olmadığı sürece en yalnızıyım evrenin...
En mutsuzuyum...







Ama dedim ya...hayal...hayal işte...ne olursa olsun güzel...sen varsın bir kere...sen!

0 yorum: