19 Mayıs 2009 Salı

0 Sagopa Kajmer nickleri

sadece bana bak! bana yalan söyleyeceksen önce gözlerinle anlaş...
Sagopa Kajmer nickleri
ß-kral yokken efelenir çakallar, kral yokken coşar soytarılar;verilen her aranın bir sonu vardır..kral eve döner herkes ayağa kalkar!!!

-tekmelerdim dağları , kalbime yuvarlandı taşları.....

= bildğim tek şiirsin, anlamın derin....


= ilk sigarayla merhabalaşmamda kendimi kabile reisi sanmıştım,arkadaşım bir canavarmış malesef çok geç anladım; çakmak onun ellerindeydi...!

= zaman geriye dönmemek üzere kapıyı çarpan umursamaz....

=savursada batıramayacak gemilerimi FIRTINAN....

=saçımı beyaza boyayan ressamın elleri kadar hafiftir tekmesi kaderin...

= en güzel şiirlerimde kaleme adını sayıklatırım.....
Bana biR wedayı çok göRenin aRkasından DUR diyemem...!!!!

Artıq seNin gibi p*çLere KaRnıM ToK..OyuNa DevaM RomEo..Ama Artıqh JuLiet yoqqh!

seNi aDam eDerdim ama çoktaN köpeğim oLmuşsun, ne Lüzmu var !

-ие $еκіl ісіи ωегеиlе иеde ωегеи ісіи $еκіldeи $еκіle qігеиle і$ім оlмαz..!

ѕєωміуоЯDυи иєDєи ωάЯDıи ѕєωіуоЯѕάи иіує уоКѕυи

..::вeηім κітαвιмdα yαzмαz сeκiртe gітмeκ::..

öмüя вiтeя aмa saиa olaи seυdaм вiтмez

GüLméyi unutturdun..bari péçété uzadmayı biL !

Sen Benim Hem var oluş ; Hemde Yok Oluş Sebebimsin

ωάЯŁıĝıи вάиά уєтміуοЯКєи уοКŁυĝυиŁа аωυиамам

rapçi nickleri
= yanan ışıklrımı kaplayacak kadar karanlığımvar....

= hayrından umutsuzum,getirme bari şerrini.....!!


=ben senin varmak istediğin o yolun SONUYUM...

=herkes kendince bir masumluk serüveninde...

kalbim ak da , pak da desen yüzünden yansır pisliğin.!

0 yorum: