8 Mayıs 2009 Cuma

0 Kaybetmiş nick sözleri

MeLek oLsan ßıLe ..
KaLßin o şeytanı istioosa..
Ko$ yenik dü$me..!
Dü$tüünde anLaki Çok qeç..!!
Hani meLekLer özLemezdi..
Kaybetmiş nick sözleri
ve ardında bıraktıkları.
içleri kan mı ağlıyor yoksa ?
insan denilen varlık güçlüdür.
her insan mutludur
yada mutlu gibi görünür
içleri kan ağlayanlar bile ..









Umudumda kaL umrumda oL






GözLєriиi kάpάt. Sus vє,
DiиLє bєиi birάz.
AиLά άrtık
Kάybєttim...
Kάybєttik...
].




,




*Benden sonra öpülen dudaklarda,bana dair cümleler aramam ben










Halimi anlayan yok arkadaş,yaşamak hayl-i zor bi zanaat.
Vaktimi benden çalan çoook.
Kurtulmak ne zor işmiş.








Öyle uzaklardan durup bakma bana ,
Dokunmak istiyorsan,
Durma
Dokun yüreğime
Gizli tebessümler ardında saklı yüreğim
Başkaldırır ,hep sevdalara
Özlemek sebepse aşka
Özledim delicesine


Ж



Tavladaki zar seslerinden farkınız yok...!!!




Vücudunu ürperten rüzgarım ben..





kaybeden sözler





İstanbul bugn yorgun üzgün ve yaşlanmıs biraz kilo almış ağlıyor yine rimelleri akıyorr...


Bir sabah hıçkırıkla uyansan
Pencerelere koşup güneşi arasan
Umudun kenarını kemire kemire
Akşamı alsan odana
Beni ne kadar seversin kim bilir...
Sonbahar olsan, bütün kış sana ısınsam
Yağmur düştüğünde pencereme
Geldiğini anlayıp koşa koşa
Kısa kollu yüreğimle yollara koşsam
Döktüğün yaprakların kuruluğuna aldırmadan
Avuçlarıma alıp yüzüme sürsem
Gözyaşlarımla yaprakların ıslansa
Bu sonbahar gelsen
Gelsen de artık ağlamasam...










ben gibi seviyor mu seni eller..
ben gibi bakıyor mu başka gözler!
biz gibi tek nefes oldunuz mu düşündükçe...
ÖLÜYORUM...!



Tek Günahım Sen Oldun
Tek Yanlışım Sen Oldun..
Belkide Bilerek Aldandım Sana...!
Karanlık Zor Gecelerde
Aldattığını Düşündükçe..!
Bir Sana Lanet Ettim!
Birde Kendime..!






Sahip olduğun her şey en sonunda gün gelir sana sahip olur.
Ancak, herşeyini kaybettiğin zaman herşeyi yapmakta özgür olursun.
Umudunu kaybetmen özgürlüğündür.





bazen yaLnız kaLmak istiyorum
ama bazen yaLnızken biLe
yaLnız oLamıyorum..




ben alıştırmalarını yaptım sensizliğin artık koymuo..^^




Gittimi Gider.
Çağırsan GeLmez.
GeLsede KaLmaz.
KaLsada Yetmezz.
Ne Garip $ey $u MutLuLuk :/



Tecavüz edilmiş bir kalbin eseriyim
kötü aşklara düşmüş..

0 yorum: