9 Mart 2008 Pazar

0 En Güzel hepsi nickleri

gördümki oyun bozan bi aşıksın her kalpten bir oyuncak olur sanmışsın gönlün ister canın çeker hep alışmışsın yokm bu aşkta

Şarabı şişeden içmişim.Balı peteğinden yemişim.Hergün şarkı söylemişim.Bunu bir ben bilmişim.vay be ben neymişimm

Git gideceksen bekleme, farklı değilsin sende Gideceksen bekleme..

Tamam dedim, Tamam kabul Laf anlatılmaz ki , gerçeğee

Yapma , dokunma Kim dokunduysa sana ... ona git Nerde unuttuysan beni ... orda kal Ezdirmem kendimi sana

Adının karşısında acı yazıyor bütün sözlüklerde Ne desen küfür gibi , senden yana cümleler bile

Tabirim caiz değil , numunem yok , sende kalsın aslım Müstakil bir masaldı , bitti işte , ben aynı haytayım

Eğer aşk buysa, sevgi buysa istemiyorum
Bu şehir sensiz, yaşanmaz oldu
Dayanamıyorum...

seninle yarınım yok ki
çizdim sildim geçmişimizi
geleceğe dair bütün eskizleri
seninle yarınım yok ki
hayatımsın cümlesine
gizli özne sanmıştım kendimi...


Hani herşeyindim ben senim
Hani kor dudaklındım
Hani karlarda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim

söle bana güzel kadın herşey yerli yerindemi bırakıp gittiğim gibi deniz maviii gök yeşilmii

ağır ağır ölür beden
arama yoktur neden
bulursun kendiliğinden bir yol
keşke dinlesen beni
kimler üzdüyse seni
unut geçmişi geriyi sen ol

Dert etme aşk bulur kendi yolunu
Ellerimle kazmam ben kendi kuyumu
Bilmeliyim önce huyunu suyunu
Sonra çok önemli tenimizin uyumu

Ateşlerle uyandım
Yangın her yeri sarar
Gördüğüm acılarla
Vurdum en dibe kadar

Ağladım senin için ilk defa
Elimde parçalanmış bir hayat var aslında
Hapsoldum söylediğim yalanlara
Çıkışlar hep kapanmış ruhum dar sokaklarda

Ay sahit aşkımıza her gece
Gök şahit ettiğin yeminlere
El şahit verdiğim emeklere
Aşk şahit bir şans daha ikimize

o artık buz kalpli ne yaptıysam erimedi
o sımsıcak yüreği nerde şimdi

Panorama harem felsefemin yeni penceresi bana pense verin dişleri sökülecek her serserinin
Bu size olacaktır son seferim söyle yeni jenerasyon çokmu mutlu sence

Yıllar geçse de üstünden
Bu kalp seni unutur mu?
Kader gibi istemeden
Bu kalp seni unutur mu?
Bir hasretli yüzün vardı
İçinde bir hüzün vardı
Söyleyecek sözün vardı
Bu kalp seni unutur mu?

0 yorum: