11 Mart 2008 Salı

0 Hepsi nickleri

HaYaT DédiLér OnunLa Olmaq Dédİm UmuT DédiLér Onu Dü$üNméq DédiM Ölméq DédiLér OndaN AyrıLmaq DédiM 'O' Kim DédiLér SENİ SöLédiM!





.








Çok masal anlatıldı,hepsinin sonunda ayrılık notunu okudu zanlı
Benim hayatımı bir kişi yıktı,kalemimi kırdı,sözlükte sevgiliydi anlamı ..





uZuN GeCeLeRDe uYKuMSa ViRGüLüM,Bu KıSa CüMLeDe SoN NoKTaDıR öLüMüM



BilmedikLeriMi AyakLaRıMıN AltıNa ALsayDım BaşıM GöğE EreRdİ....!”



BilmedikLeriMi AyakLaRıMıN AltıNa ALsayDım BaşıM GöğE EreRdİ....!”








NaĞmeLeRiN yErİnE bUgÜn SeLa SeSi VaR...sÖyLeYiN aŞıKLaRa AşKıN cEnAzEsİ vAr..




HayaT öLe ßiR Karma$a Ki:
Ya DoRu zmnDa YanLı$ inSaNı ÇıkaRıo Kar$ına,
Ya Da yanLı$ zmnDa DoRu iNsaNıN Kayßına Ndn oLuyo..
aRtıK qüweN we MutLuLuğu ßuLmak Çoq zoR,
İnsanLarı TanımaK ßir 0 kaDar İmkanSız!
Ya zmNa yeNıLıoSun, Ya Ki$iye!!..




aSLINdA NeREYe nErEYe DIe sOrMuYOrUMdA KaPILIp gİdİyOrUm ASkı BulDUgUM AnDa
















Baktı diye sevdi mi sandın öptü diye evlenecek mi sandın
2007 yılındayız kızım sen o iti adam mı sandın _??


AcıdaN BaşKa deRmaNı yok ki boşveRmiş BüNyeniN...








ßir zamanLar uGruna dunyaLarı yakardIm $imdi $erefSizim kißrit ßiLe Çakmam..





вιℓιуσямυѕυη ѕєη уüzмє вιℓмєѕєη νє ∂єηιzє gιяѕєη вιℓє вαтмαzѕıη. çüηкü тιριη кαуıк.



Beni BiR " ALLAH'IM BiR'de DOST'Larım BiLSin , GeriSi İLerLeSin!!

0 yorum: