2 Mart 2008 Pazar

0 Hepsi nickleri

Ne iNFazim Ne KRaliçeyim ßuyrun ßurdayımm Alayina isYan KraliNa HoDRi MeyDan ! ßurDa ÇaKaLLaRa YeR Yoq !

H£®k£S AyNıyk£N ߣN Fa®kLıydıM. $iMdi H£®k£S Fa®k Pe$iNd£ ߣN Yin£ AyNıyıM!

SİZ ß@N@,F@RKLI OLDUĞUM İÇİN GÜLÜYORSUNUZ.. ߀N D€ SİZ€,H€PİNİZ @YNISINIZ Dİ€ GÜLÜYORUM..

yürüsün üstüme gelen gelsin bırakıp ortada giden gitsin olan olmuş diyen sussun vurdum ben bu dünyanın dibine......

Sen Bnm Farkımı Fark Edemedin!Ama Artık Farketsende Farketmez!Çünkü bnm farkımı farkedenler senden çok FarkLı

ben mevlana değilim..adam ol öyle gel...!

alem alem olmadı ki biz kraliçe olalım!!!

Giden dönmek isteyecek ßırak Dönsün ne kaybetmiş ßir Daha qörsün ..!!

Ne kaLana qit derim ne gidene kaL.KaLacak oLan yerini gidecek oLan yoLunu beLirLemiştir..!
вιя ιηѕαηı ƒαяк єтмєує вιя ∂αкιкα,тαηıмαуα вιя ѕααт,αηℓαмαуα вιяgüη,ѕєνмєує вιя нαƒтα уєтєя;αмα υηυтмαуα вιя öмüя уєтмєz...


•●● GeŁeиeDe GiDeиeDe eчwaŁŁaнıм waя,GeŁмişeDe-GeçмişeDe saчGıм...şu saaттeи soяa кaFaмa aиca тoкa тaкaяıм...кiмseиiи нaчaтı вeиi iŁGiŁeиDiямez,вeиiмкiDe кiмseчi...!вu нaчaт вeиiмse eĞeя;ciDDeи чaşaмaчa DeĞeя...Düи-DüиDüя,вuGüи-вuGüи... Düичa 1 GüиDüя; oDa вuGüиDüя•●●

0 yorum: