12 Mart 2008 Çarşamba

0 Hediye nickleri

• ..... Hediye Edilen Gunlerinde bir Duaci Ol Uluya Anlasilmadan Kapanmasin Darbeler Yesende Yuregine Affetmek en Asil Intikam.....

Kendi ELLerinLe beni kaybettin..!!

Bitiyorum her nefeste..!!

Geçmişten Öğren, Bugün İçin Yaşa, Yarın İçin Umut Et. Önemli Olan; Soru Sormaktaa Vazgeçme...

Eski Günahların Gölgeleri Uzun Olur...

-..Sende bir Gün bulacaksin..Adimi cok anacaksin..Hazin bir Ask diye yanacaksin..

sÖylesem Tesİrİ Yok ; Sussam GÖnÜl Razi DeĞİl

UzaGa YaKıN Bakı$LaRıN BeNi BiTiRiyoR!!!

BİZE BU ŞEHRİN GECELERİNDE AĞLAMAK YASAKSA O ŞEHRİDE YAKARIZZ O GECELERİDEE

aLıştm karıştım ben sana..!!

Yıkkıldıgın heran yokkk olamadıgına şükret....

-..normal olacak kadar anormal diilim..

hiç yoksam... hiç olmadıysam... ağlamam... ağlamıcam

-..Bileklerim Kesik Ellerimi Tutarmısın..

Her söze verecek cvpım var...ama bi söze bakarım sözmü die birde söyleyene bakarım adam mı die

çéKiNMé éSKiC! iÇéRi ßuYuR ßuRaDa ßiR aŞKıN aTéŞi uYuR ßaKTıKÇa iÇiMiN YaNgıNı ßüYüR aL qöTüR éSKiCi ToPLa Né VaRSa .

*aKL!MDa_KaLaN**G!D!$!N_DeG!L**GeR!_GeLMeY!$!N

< .. > ßi gün KabALık ederSem.. haberSizce Cekip Gidersem.. yaNLızLığım Size ! emaneT

*$izofrence yaşa birilerine yoLda$ oLsun ßu nefret doLu keLimeLerim.ßir tokat oLsun..!!!

-..Ne kaLana qit derim ne gidene kaL.KaLacak oLan yerini gidecek oLan yoLunu beLirLemiştir...

UNUTMA!! nasıl sensizliği ben yaratmadımsa, tadacağın bensizlikte benim eserim olmayacak.

El ElE tUtUsAn bİrİnİ gÖrSeM gÖzLeRiM dOlUyO...!bİr SiLeNim Yok HaSrEtİM tENiNe SEnSiZ YasAMaYı CekEMez OLdUM

qiT Ne duruosuN seNde qiT sNNde bi faRkıN yOkmuss...

heLaL oLsun sNa ßi kaLbi parçaLadın ßi yaşaMı ßiTirdN heLaL oLsunn...

çoK korkyOrdum sOnnda sNde qidersiN die qiTTin iştee qiTTin...

yaLnızLık aLır qötüRüR way ßni yaZık ßna..

heRksiN kaLßimde ßi yeRi waRdı ßnm kaLßimdeki yeRi sN işqaL eTTin heRkes işqaLciLere kaRşı çıkaRkN ßn ise kndiMi sNa tesLim eTTi..

0 yorum: