1 Kasım 2008 Cumartesi

0 çaresiz nickler

Ben bıLırım SensızLık Ne demek Ben bıLırım SensızLık öLüme Denk..

Kokunuda aL qıderken YaraLarımı TuzLama Madem..arkana bakma qıderken Hıc sevmedım Zaten..

YaLnız kaLırsın YanLısı buLamadan ansızın cekıp qıder aqLarsın Durmadan Bır sızı basLadı KaLbı boqan..MutLuLuqu buLamazsın Hayatı anLamadan..

AyrıLıktan oLsa qerek qecıkıyor sabahLar..Hep benLe beraber UnuttukLarın..

Derde nerde Care Bende aqLarım sacmaLarım cok o zaman qıtme yaLvarırım.

adiL deqıL bu hayat=yaLnızLıqım yettı artık bu qece beLkı Kafama sıkarım..

AranıLan TeseLLıLer Neden Hep mesquLe Dustu..

KimLer sna dost yakLa$ıor da bu kaLbn bnden uzakLa$ıor!

seNin sevdan beNi, bu dünyaNın en tecrübeLi pLatonik aşığı yapmıŞ. Daha ne oLsun (:


!..>>biR gaRip aşıK<<..!

Ölümüne sevsem bile.. Güle Güle

GüLü$Lerim wardı bnm.. Ben kimim ben nerdeym ! Tam kar$ıya geçerken,bıraktıın o eL bnm !

iÇiNe DerT oLacaK SaNa SoN ßakışıM..!

SavuRsada batıRamayacaK gemiLerimi fıRtınan !!
Terkedip gitmek koLay..Alı$kanLık kaLır sadece geriye..Ve birtek o koYar..!

Artık dünYamda deiLsn ..Umrumda hiç deiLsn..ÜzüLmem boş konuLara anLamsız anıLaraa.!

Bu sabah adını boş kağıtLara yasdım aastım duvaRLara..ben bitek seny eski günLeri iterm cnm anLasanaa!

En iisi buYmu$..sen istedin ben uYdum..Ortada kaLdım ama sustum ..!

ParLayıp sönen küLLerim..Sönün aRtık raHt ediYm !

Sen yanında ba$kaLarLa..Ben içimde sanCıLarLa..!!

KaLbin kapısı sana kiLitLi..AnahtaRın TatLı sözün..!

Bir keşke Ye daHa Yer Yok kaLbimde..

Hayat bir sınavsa..Ben kağıdımı verip çıkmak istiyoRum..!

Her$ey YaLan ama bo$ver eLimi tut ..

çaresiz nickler , süper msn sözleri

Yeter Artık Yeter BunLar.. KaLßim KırıLır ! TerqediLmek Aqır GeLdi.! AĞzım BozuLur.

İnsanLara Bir HaL Olmu$.. Yer Gök Allah`sIz Dolmu$ !

taM dünE alışıRkEn buqÜn oLdu.

ßen ßurdaım koLpa a$kın sende kaLsın..

ßeNiM ßeNiMdİR ..ßa$KaSıNdA qÖRdÜySeN wAzqEçİ$İMdİR..

ßu son aLdaNışım soN yıkıLışım oLacak GeLseN de boş artıq geLmeseNde, beN yokum !

єη вüуüк σℓαуℓαя єη тαηтαηαℓı σℓαηℓαя ∂єğιℓ єη ѕєѕѕιz ѕααтℓєя∂ιя!!

ιηѕαηιη уαραвιℓє¢єgι єη вüуüк ƒєηαℓιк, кєη∂ιѕιηє σℓαη güνєηιηι кαувєтмєѕι∂ιя

ιηѕαηℓαя ѕιz∂єη єℓєѕтιяι ιѕтєяℓєя; αмα ∂υумαк ιѕтє∂ιкℓєяι öνgü∂üя

ιηѕαηℓαя уαηℓιѕ уαραвιℓιяℓєя, уαℓηιz вüуüк ιηѕαηℓαя уαηℓιѕℓαяιηι αηℓαяℓαя

…ιηѕαηℓαяα üçüη¢ü вιя ѕαηѕ νєямє ιкι∂є кαℓ…
אüкรєl๓єภเภєภ คlçคкçครเ, zคאเŦlคгเภรเгtเภค๒ครคгคк אüкรєl๓єкtเг

Suçum Neydi aLLah’m Niye oNu BenDen aLdin.?

DûnYa YaLan Ama bOswer eLimi Tut.

KahPe dünYa Beni BenDen eDen Sen deiLmiSin?

1’ Minik dövMe oLsaydim O güZeL TeninDe..

Heryer karardı korkma sarıL bana dünya yaLan ama bosver eLimi tut..

AğLamakLıyım fayda varmı ki ?.. AtesLerdeyim Care varmı ki ?..

0 yorum: