21 Kasım 2008 Cuma

0 Duygulandıran nickler

dü$manLarımdır ..






duvardaki reSmiN ßiLe..

qeri dönmez ßekLeme diyor !







kaÇmak iStiyorum..

Sen ve yaLan cümLeLerinden !







heß aynaLara ßakıyorum..

ama heß Sana ßenzer Sahte yüzLerdeN

Nefred ediyorum !




ßirkere haLimi Sordunmu ßenim

haßerSiz qönLüme qirdin Sen SevqiLim !






Seviyorum deyipte..

SeviLdin zannetme !



inSan ne kadar SevSede
iLk a$kını unutamaz!

ßenim hayaLLerim
Senin dü$ünceLerinin
araSında kaLdım !



her sabah bir sayfa daha
eKsiLip qidiyor ömrümden
qönLümün yıkıntıLarında can çeki$iyor
umutLarım ...


bende onLarLa beraber uçmu$umm
KAYBOLMU$UM





$arkıLarın qünahı yok
acıtan sensin içimi. . .







hayaLin kırıLıncaimkansızı umuncakorkulan gerçek oLunca
qözya$ı kurumuyor....





bu yüreK iLk defa buqün kırıLmıyor
ben unuttum desemde yerin haLa doLmuyor...



toz pembe oLsun isterdim a$kım hayaLLerim qibi



rüzqarIn SeSi ßiLe..



a$ık ediyor Seni kendine ßiLe ßiLe !












ßir ßakı$..



her uyanı$dı ßenim iciN






qüne$in ßiLe

Seni ısıtamayacaqı



kadar Seviyorum .!




Dön bak aynaya tanımLa kendini Dev misin cüce mi? yoksa ya$ayan acemi gibi mi?


SöyLe patron çırakLığın özetini bana!

Kısa kısa her dem buLmaLıyım kendimi benLiğimi . .
Yo$umu $a$ırdım $a$ırdım ka$ındım kanattım yaramı Tuz bastı hekim!


DöküLür yaprak eylül-ekim; BuraLarda ayaz var !




kime dokunur eLLerin
Kimi Görür gözLerim
öLüm Çıkar Karşıma
Yine SEN Derim.



Sénin oLan tüm anıLar benimLe kaLsa..!!

Duygulandıran nickler

Hani oLur ya ßazen Kaçarsın Herşeyden
Hani oLur ya ßezen.. Şarkı ßiter aniden .. ^^





sєsLєndim öLümє öLüm duyupta ßєni Seçmєdi ..



Áşk uyudu ranzaLarda
DüşLer Ĕskidi Gitti..
IsLığıma Gömüyorum
KaLbimdeki ŚözLeri ..



Son defaymış Gibi kaybederken Kendimi.. En ucuz şaraplarda



Birqün anLayacaksın neden sessizce qittiqimi
senden vazqeçmek uqruna nasıL bir sava$ verdiqimi

0 yorum: