4 Kasım 2008 Salı

0 Dost msn sözleri

Önce dost dedik! Meğer kalleşmiş kendisi, Sonra hoşt dedik çünkü kalleş itin birisi.

Yeter gelmeyin benim üzerime Değer vermeyin ve yine görmeyin

caddeleri dolasdım yalın ayak we kafa kıyak xD

gecmısı mum gıbı sondursemde dun gıbı hatırlarım

aNa ßacı küFür Ettim gÖzDen aqAn yaşLara ...

Cigaramı yaak Ateşimi veer Beni bana bıraak

İnsan taklidi yap bide tasmanı çıkar Bıkmaz kuyruk sallayan itlikten

sigaralar söner günahla çift dikişti bedenimiz zaman biziz birimiz galibiz çaresiz

Neler Gördük Bugüne Dek Neler Yaşanacak Toprak Olmadıkça Bedenim Kimle Yaşlanacak

Şimdi Bekliyorum Kaçınılmaz Sonumu Ve De Kaybettim Bulamıyorum Yolumu

derdimizi bilmez beyler kim güler acaba kim beni sever boşver kanka hepsi geçer

Sendin beni yaşatan
Sendin beni ayakta tutan
Sendin beni bırakan

Kırılan senmisin hep? Şimdi sıra sende gibi
Kalbe celik yelek mi taktın acımaz sanki..

Coğu zaman anLamıosun gaLiba kendini
Bit pazarından secmiosunki sen sevgiLini..

Çekte vur be kolpa silah bulmak çok mu zor?Emaneti vereceğim eline çekte vur diye

Anladım ki figürandım başkasının hayatında

Artık bişeyler var benim için değerli. Şimdiye kadar verdim yettiğince ben harbi.

Bırakın lan kader de varsa tek ölelim

Kimsesizim bir sesim yanıma aldığım nefesim yaşamak için dostlar yok hevesim

Senin alternatifin bol olsun sen bi yavşaksın Keşke diyeceksin ne yapacaksın? Kaçacaksın!

Dost msn sözleri

0 yorum: