14 Kasım 2008 Cuma

0 rock nickleri

>>>Eyy yoqLuqum WarLıqıMı aRat!!..


>>>BunaLdm...


>>>EsqiDen Hichdm..Şmdee P*cH oLdum Anneee...


>>>sen gittin gelmedin deişen bişe olmadı belli ki bu gidiş bana zerre kadar koymadı ..!!


>>>söyLesem tesiRi yoq sussam qönüL Razı deqiL..

rock nickleri
>>>HayaD matROCK haDi quDuROCK..

>>>qüzeLLik aLLah veRqisidiR..siviLce de KDV'siDir..

>>>LamakTan yaş mı KaLdı qözLérimDé DamLayac** .. Bu HaLimDén anLamaYan öLünce mi anLayac**.. ?


>>>RésT Çéktim Bu SahTé HaYat*a .. Ya$amaYac**ım Dérqen ..Sén Çıktın kaR$ıma

>>>Héb DésTéq.. taM destEq(!)

>>>DehshetiM,Many**M,Laf SokaRim,YeRse uqRass ßakaLim..


>>>séNi.. kaLBimé zinCirLédümM..anaHdaRuda kaüp eDdümm


>>>ßy.Thé.HayaT


>>>Tanrı DéiLim Ama Tapannar Far...

>>>anca mİğdemİ buLandIrırsIn ßu saatten s0nra.


>>>bo$ver seN süSü püSü beNiM iCim qüZeL=)


>>>mutLu etmiCekseN me$quL de etMiceKsn..!!



>>>ichimDeKi kiniM ve nefRetiM a$kı bu kaDaR basiTe aLanLaR yüsüNdeN..!!

>>>Nie choK isteDikLeriMizi heP kaybetMeK zorunDa kaLıoRz..?



>>>a$k;iLkokuLda k0med!____0rTa 0kuLda trajed!____Lisede DraM____imaM hatiPte haraM..!!



>>>beNi saNa benZetirLerSe nefRet edeRiM ayNaDaN..!!


>>>Sén Haa..Sevméq Haa..aTma oqLum aTmaa.. uYkumuZ vaR DéDiyseq aYakta uYut démédiqya x))

>>>YalnızLık Pisikolojikmişş ÖpüNce Geçermişşşşşşşşşş... xD


Kûçûktûm, hєm dє çσk kûçûk.
Hâmurdân єvLєrîm, Tєrtєmîz yûrєğîmLє bєsLєdîğîm umutLârım ßîr dє σ kûçûcûk bєdєnîmdє
Annєm vє bâbâm îçîn yєr âçtığım Kσcâman yûrєğîm vârdı.
Sσnrâ bûyüdûm, hєm dє çσk bûyûk.
Bєtσndân єvLєrîm, KîrLєnmîş yûrєğîm dє sûrgûnє sûrûLєn umutLârım
Bîr dє σ kσcâmân bєdєnîm dє
Kîmsєyî âLâmâyâcâk kâdâr kûçûLmûş yûrєğîm vâr ârtık.

0 yorum: