15 Mart 2009 Pazar

0 Emo nickler

AynaDa karanLık yaşLı gözLerim

Sende gittin sonunDa..



Başımın tatLı baLası...!


Emo nickler


Görmek istemessiN beNi , harap haLimi ..
Çıkmadın hiç akLımDan.. Arkadana baqmadan çekip gitmen çıkmadı ..!





Sakin kalmazdım, lakin yalnızdım... –Susmak öldürür, susmak yok! ///\\\ Ölene kadar bana durmak yok!




–Son gülen iyi gülermiş kızım, Ben de gülerim belki de son durakta!(haha!)






dan dun diye gelsen kim korkar
ağzınla kuş tutsan kim sallar bi kumpasta sallanmaz dağlar ..!




potlar kırık tabular yıkık
herkes psikopat kafalar yarık..







Yalancısın yalancılar.
Karışmasın yabancılar




Moruk benden özür bekleme elimde defterim derdi




olan varsa gelsin ki ben hiç görmedim..





Sayfalarım tertemiz benim dilim miğfersiz

evet raplerim dengesiz benim dilimde kemiksiz..!







görmek zor mu geleceği bu kez gökyüzü


karanlık mutsuzluq merkez..!



emo ilgili msn nickleri

bende kalmadı hal hisler alışkanlık


oldu m*L gibi kaldı insanoğlu..!



akmayan bir damla gözyaşım

kaldı yaşanmamış 17 yaşım..





zaTen ask Kötü bir saKa

anLamaya caLışMa .!!





kendi dünyamda yazdıqım hayallere süsLü ßi masaLdı ßu.

hersey ßtti ama kaLßim unutMuor oNu.!!







hayaT basiiTTir secimini yaparsn
ve arkana bakmazzsn.!!





kestiğim ümitlerden yelkenler yaptım ama
yokluğunda ne gidebildim ne de kaldım

0 yorum: