11 Mart 2009 Çarşamba

0 Tarz nickler

Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını..Sırf ayakLarına batmasın diye...

Artık ne sevmeyi istiyorum ne seviLmeyi cünkü hep yarım kaLdı sevmeLerim ve hep sahteydi SevenLerim..

NargiLenin dumanına benzer hayaLLerim sadece beni zehirLer ve ucup gider...

Bende anın kaLmasın bu kaLpte yerin öLdü zaten..
Tarz nickler
sevgi benden gitti nefret kaLbe çivili.

Ben yaLnızlıgı sigarayLa sevgiyi birayLa gecmiside cektigim façaLarLa ögrendim..

ALıyosun eLine bıçagı tam kaLbinin ortasına geciriyosun ve bitiyor senin icin bu neFret ettigin Hayat..

kaLbim kırık dökük parçaLarın hepsi yerde bazen kafam atar böyLe iLgiLenmez kimse..

Hoş geldin eskiyen yüzümün yeni gülümseyişi !

Sus Serseri Kapan İçine,Kus Haykır NefRetini,Git yok oL bu Dünyadan Çekme Dünyanın Kahrını..

Kanattığın yeter,Artık Açma yaramı!

GökkuŞakLarım siyah beyaz eski bir fiLm gibi,kaLp DamarLarım acı içinde..en Derinden KesiK sanKi !

Bu Sefer HayaLLerim Bende KaLacaK !

Unut gönlüm unutki yanma,unutki ağlama,unut ki yaptıklarının acısını cekme !

Aşk gülmekten çok ağlamaktır,aşk öyle haindirki nerede imkansız varsa orayı sever...

gönLüme DüŞş..Ben Tutarım Seni (:

YoruLdum Hayattan insanLardan yaLancı ve yaLanLardan ..

Kimisinin kaLbi dar-dı anLamazdı..

AğLayan gözLerLe karşımda merhamet duymassın sen aşka..

Son neFeSm oLsan Şimdi öLüRüM !

Ruhum muydu gözlerinin anlık bedeli ?!

senin hakim olduğun herşey birer imalat hatası !!

Adın kalbime kazılıyken Hazır mısın sonumu yazmaya?

Ya sen ya sensizlik İste birini seçeyim..

Sen onur konuğusun hayat denen oyunun Ben sadece figuran ..

Zor dedim çok zor dedim açıkça Söyle ağladığımdan ne kaldı bana?

Hazır mısın beni sevmeye ?Seni içimde yükselttiğim gibi Beni kalbine gizlemeye..

Vazgeçilmezimdin bilirdim..Yokluğunda sen komasına girerdi bedenim..

Çıkmalısın bugün kalbimden.Ve ben koşmalıyım hayata sensizken. Yeniden.

Nerde unuttuysan beni orda kal Hoşçakal..

Sen bittin ben zaten bitiktim.Sen gittin Ve artık tamamen bittin.

Beni Vurduğunda o n y e d i yaşındaydım ne bir eksik ne bir fazla.

Ne dün ne bugün ne de yarın O şimdim her anım

Uyandığımda yoktun yanımda diye bu serzenişlerim

Sakın deme Bir Aşığım Var Nasıl Olsa..Sen Kaybettin Aşkımı Git Ara Bul ve Getir Özledim Heyecanlarımı...

Bazen başlamadan bitmeli aşklar Ve yangın çıkmadan patlamalı sağnaklar....
emo tarzı nickler
Sensiz gecelerde gökyüzüne bir renk gerek Ve rengini kaybetmiş yüreğe bir sen gerek..

Ne zaman canın yansa bu kadar derinden, sanırsın mümkün değiL bi dha üzüLmen..

heM Yarabandım , heM Yaram ..

kuzum senin sütüN kesiK. veDe ruHun eziK.!

acaBa ruhuN Ne kadar eder ? seni sevmekDten yoruLdum kuzum. Yeter !

Sevemiyorum kimseyi kızım zorLama.Ben böle mutLuyum boŞuna aLmayaN kaFanı yorma

herKesi biLdigiN gibi sanma ! seni feNa yaparım kızım anLa !

0 yorum: