23 Mart 2009 Pazartesi

0 GEce nickleri

Kalbimin Ötesine Gitme,
Kaybolursun..

GEce nickleri , heyecanlı nickler
Ben kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?

ßenim hayrım var! Ama aynım yok ! kayqım var ama kayßım yoq Sana saygım var ama Tahammülüm yoq

ßeNi taNıyanN ßiLiR..ßiLenN aNLaR..aNLayaN SuSaR..anLaMayanN uzaRrR..!

hicbiR cümLe çözeMioR beNi ne yazSaM bo$..!!

GiRiş nedenSiz..GeLişme ümitSiz.. Sonuç GerekSiz…

FaRqınDamıSınn? ßuRaLaRınn ßaSınCı AzaLdıI..0 yüSden HeRkeSinn SewiyeSinE inEmioRmMm..!!!

* || • • αℓ göтüя вєηι σ кαуıρ gє¢єℓєяє . . уєтєя ιкιмιzє уαℓηızℓığıм . .

meğer unutmak insanın yüreğiyle konuşmamasıymış.geç farkettim.

Bazen terk edip gidebilmeli bu şehri kendi çaresizliğinde.Bazen inceldiği yerden kopmalı hayat.NEYSE . .

Sen bir tepeden masal gibi geldiğinde gözlerime.ben kendi masalımı terk edip.gözlerine benzeyen bir deniz seçtim kendime.
Oysa bilmeliydin bütün bir hayatı ülpererek yaşama cesaretiydiAŞK

Bana bir kere susma hakkı verseydin sana neler söylemeyecektim
OYSA
sen hep payına susmaları aldın.
bana ise hep sensizliğin ezeceği vakitlerle savaşmak kaldı.

Adi'Lik Ruhuna YerLeşmiş
Sökemiyorum!


Uzandı ellerim sana,Nedense bir türlü dokunamadım..
Nefesim kesildi öylece kala kaldım..

|~| ...¢αт¢н мє αѕ ỉ ₣αLL... |~|
[ Düşerken yakaLa beni ]
Bence artık sende herkes gibisin .
Sen Hiç KaLbimden EmekLi OLmadınki..
deя мυnd кαnn αυcн dαnn Lαcнen ωenn dαѕ нeяz ωeiinт.!
( kaLpLer agLasa biLe dudakLar güLebiLir )
bazi dertLer okadar büyükdür ki ..gözler agLayamaz sadece kaLbin sessizce kan agLar
korkuTsada kaRanLıkLar bazén akLımdan qécén
ték$éy sénsin ...


buqunLéri ya$ayamazqén yarınLarı anLaTTın bana
hiç dü$ünmédén....


kaLbım cokdan ıfLas eTTı...
snsızLıkLn unuTTm sessızLıqımı x/

güLü$Lérim vardı bénim...
sén varkén [!]
arayı$Larımdasın haLa
2duvar arasında kaLsamda
özLüyorum ara sıra buLamasamda...(

aL eliNi kaLbıme koy isTé gerÇék bu...!!


hüznüm biLe yorgun . .
şeytanla dans ederken ayağına basmıycaktın]
di'li geçmişten tek yaramsın sen...
___fikRim fiRarDa___
Super bi fikriim vAaAr !!! ... Git bi Simdi , Hiçde geri dönme !
çapında takıL, haddini a$ma
۰۪۪۫۫ eиqeLLi DuчquLaя !
Simsiyah yine heR taRaf..YanLıs düzen, YanLıs Zaman !
BakışLarın, gittiğin yerden uzak..
Yoksa geLirdim.

\" kaLmak aqır qéLdiqindé qitméLi insan...!\

Hep bir sebep buluyordum uzaktan seyrediyordum
Ne varsa tutuklu bende bıraktım gitti . .

Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!

mutLuLuk biLe acı veriyor cünkü sonu var biLiyorum..

αz erkek Cσк Huzuя ..
ßazєи
đur đєmєĸ gєLiyo hayata içimđєи
điyecєĸ o ĸadar çoĸ Şєy
varĸєи !

0 yorum: