13 Mart 2009 Cuma

0 Sevgili nickleri

eSmeye hakkı oLmayan ..
ßahar meLtemiydi ßizimki,
yüreğimize SadeCe eLi değdi..
ve geCdi..


acıLar cürütmü$ hayaLLerini..
Ama GözLerine dokunmamı$ yar ..!


umutLarım , hayaLLerim..
Sende kaLSın !
ßen Gidiyorum ..


GözLerinde okuduğum o duyGuyu..
GözLerindeki GözLerimi Seviyorum .!



Çıkar giDerim ßu kentten..
daha oLmazSa,,
SenSizLigin ßir adı kaLır .
ßir anLamı oLur ßéLky..


kırdıgınız hayaL ..
kurduğumuz hayaL oLmaSın Sakın .!


hayaLLerimin icinde kayßoLmu$dum ..


Where is the hareket,
there is the bereket


İstanbul bnden büyük....


hep sewdim hep yenildim,
yine sewer yine yenilirim...

sevgi nickleri
sewda ektiğim toprağa hasat zamanı gelmiş...

aşkımız vardı ölümsüz dediğimiz
geldi bozdu en güwendiklerimiz...



Sebebsiz Tuttum Kendimi Senden
İnkar Ettim Sarıldım Yalnızlığıma
Sonra Yıkıldım
Neden Ben Sana DÖN DİYEMEDİM...



yarSız ßırakdın..
yarım ßırakdın ßeni,
yanLız değiL ıssız ßırakdın ßeni ..!


ßenden ayrı ßir rüyadaSın
diLerim uyanırSın ..!


reSmen içimdeßoğuLuyor aydınLık. . .


Sen gittin ya..
ßen hep ökSüz kaLdım !

0 yorum: