5 Haziran 2009 Cuma

0 Enteresan msn nickleri

Bitti işte kalan bir kaç anı ~

Enteresan msn nickleri

Cama vuran her damlada sen varsın..
Ne istiyorum biliyor musun?
Hergün yağmur yağsın!


kimin kırılmamış ki kalbi {?}


Şimdilik herkes memnun halinden (;



Ayaz soğuk her taraf


sensizLikkanımakarıştı . .
GücümkaLmadıkomadayım..


Neyin peşinde geçti bi öмür ?
Bir hαyαliммi vαrdı ?
Sürekli sorulαn sorulαrın bir αnlαмı olmαlı . . .
garip msn sözleri

Sana ait 0Lsaydim
seni hic birakmazdim



Nefes alan herkesin *
kaybedecek Çok şeyi vardır.


öldürmeyen dαrbe güçlendirir.


düzeldim sandım
ama hep bunaLmdayım
ne mmkün denqede durmak ?
Fırtınadan bir uÇurumdayım . .




a$k oyun degil anlamıyorsan fazLada zorlayamam
Ben o yaşı çoktan geçtim canım Evcilik oynayamam



aklını alırım eline veririm
aklın elinde yol veririm
(

0 yorum: