9 Haziran 2009 Salı

0 Süper nickler

Hayatım´a hiç girmemiş insan´

Süper nickler

..kî bêñ dê §ådêcê bîr `Dûş `tûm..
Kîmîñ Cêbîñdêñ `Dûş`tûğû bêllî Olmåyåñ..

ne zaman anlaşmışki kalple ßeyin . . ?





ya sÖylemesin kimse sevdiğini yada yapsınlar sevginin asıl tarifini .


ya bayramlar hiç olmasın yada bayramda et yemeyen kalmasın

` bîr Nêfêslîk Ölûm Lazım Şîmdî bânâ../



İçîmîn S'sî..? `

Belki de yüreğim kışı yaşarken
Hayallerimde büyüttüğüm o “tek sevilecek”sin.



Bu sevda güneşinin doğmasını sabırla bekleyensin.
Yani sen şu fani dünyada tek vazgeçemeyeceğimsin.



Gönlümün sonsuz bir alevin tam ortasında kalarak
Tüm dünya duysun diye haykırdığı
O “Seni Seviyorum”un tek muhatabısın sen...

` Në Gûzël Uzåklåş¡r Hërşëy..Uyurum Nëfësîm bîtër.. `


` Sês Gêtîrêcêk bîr Întîhâr Êylêmînîn Hâyâlîndê Hâybêdên Yâşıyorum!`



Ben sana sağ çıkmak uğruna binlerce yakamoz söndürdüm..!




Zehir zıkkım oluyor içtiğim her suskunluk..!
Bu kentin bütün kirli sözleri bende pakladı kendini..!

hakaret sözleri

Düşüncelerime
ayaz vuran bu gecede
YoksuN yine..





Hayalin
Bilmediğim
bir şehirde..
Üşür Gözlerim Islak...





Herkes ilk kendi yaşıyor sanmaza
Sevdalarda tükenirdi masallarıda.






Kendi Acılarımı Yaşarken İçimde
İç Dönüşlerle Çözülmeye Başlayan Sislerde
Siyahın Yansımasındaki Grilikte Hayat
Umuda Bir Adım Yakın
Ve
Bir Adım Uzak



Sıkıntımı Bir Balonun içine üFleseeemMsn



Kus artık kalbine batan iğneleri.
İçten içe seni yakan o sözleri.




Ow bunlar çok cool tavır
Benimki seninkinden fazlaca ağır
Hazmedemessin dostum yaylanarak atıl
Ben seni ezerim akıllı takıl.




ben Kolay Vazgeçmiyenleri Severm Yol alıp baskasına Kol açanları değil..




yinede tanıdı gönLüm yasadı
biR kusursuz ask büyüttüm sana
pisman deiLimm (!)





-Nefret et benden !!
Bayılıyorum buna (= !




verildiyse veya verilenler varsa ..mazur görün

0 yorum: