24 Haziran 2009 Çarşamba

0 komik nickler

beNi affedeceğiNi biLsem biLe, ben kenDimi nasıL affederim biLmiyorum.
komik nickler
ağLamaLar teseLLi etseyDi, denizLer hediYe ederDim sana beni affetmen için...

yüzüMe bir keRe daHa bakmaN içiN, sensiz yaşLanmaya razıyım.

aFFeT demek içiN geç, ayrıLmak için erKen.. Karmakarışık düşünceLerim..

güzeLim sEni üZeRim -yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeni !

SaYenDe YoLa GeLdi KaLbim YanLı$ı DoğRuYu Ayırıyor Sen ekSiLeLi HaYaTımDan YüZÜmDe GüLLer aÇıyOr.

.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...

Bu GünLer Kötü oLsa biLe..YaRınLar Hep GüzeL oLur DerLer..Peki Bu GünLer DünLerin YarınLarı DeĞiLmiYDi?

hayaTı biR çoCuk giBi yaŞamaya bak ; én uFak şeyLere sevİn - çıĞLık aT.

daLqaSız deniZe heRkeS kaPtan

JiLetLenmiŞ bedeniMe kazıDım sensizLiği....

Oynanan Son Perdeydi Hersey Sona erdi SiL unut Beni Kapattım o Perdeyi.

__________________

FazLa ßakma ßurdan değiL,
ßuLutLara aiT o.
meLek demek mi qeÇti iÇinden?
ßırak kirLeTme !
qeÇirme iÇinden.


affetme nickleri



Hayat dinLe ßeni !
ßırak Peşimi !
ßen vazgeçtim >.<





Pısırık bir ihtiLaLLe getiriyorum seni akLıma
NotaLar kuşanıp sokağa çıkıyorum
Seni görüyor, benLiğimi yitiriyorum
Ne emir kipi cümLeLerin anLamı kaLıyor
Ne de gerekLiLikLeri akLımda
Kavram kargaşası içerisinde buLuyorum kendimi
DaLgınLığım bir müLteci hüznüne dönüşüyor
Gövdem çocuk tacirLerinin barut yanıkLarı içerisinde
ve tuzLu su canımı acıtıyor
GözLerimi bağLıyorum geceyi mendiL yaparak
Ömrümse karşıLıksız soruLar içerisinde
SenLi düşLere daLıyorum, sana kapıyorum gözLerimi
ÖzLemim büyüyor içimde




İnsanları tanıdıkça, hayvanları daha çok seviyorum


Paranın ne önemi var, önemli olan miktarı


At binenin, ninem dedemindir


Ayağını yorganına göre uzat, yoksa üşütürsün


Tam öğrenmeye başlamıştımki, okul bitti


Bütün notlarım zayıf, napiiiim notlarım rejime girmişler


Eger intihar edersem, ölürüm yaaa


Fazla çikletlerinizi yola atın, arabalar çiğnesin


Gençliğim acı veriyordu, ameliyatla aldırdım


Dünya batıyor yüzmeyi öğrenin


Sırılsıklam aşık olmak için denize girmeli


Acele kopyaya öğretmen karışır


Aşkımızı lekeleme, çamaşır suları çok pahalı


Arabanızı fazla yıkamayın, üşütüp hasta olabilir

0 yorum: