12 Haziran 2009 Cuma

0 Karne nickleri

Takdir teşekkür hepsi palavra karne al hayatını yaşa.
Karne nickleri
1 dönem coş, karne boş.

Karne dedim oğlum?.. Hmm kar kışın yağan yağmurdur.

Birler boy boy, tokatlar oy oy...

Sayısalı yine tutturduk ama para vermedi.

Herkesin hakkıymış teşekkür, takdir; bizimki kesin yine kötektir.

Karne boş, tatil geldi coş.

Herkesin okul karnesi iyi olmayabilir, bir de metin2 karneme bak. Çaatt .

Karneyi boşver anne, önemli olan katılmaktı. Seneye yine katılırız işte.

Bu sefer takdir aldım. 5TL'ye değdi ama.
düşmanlık besliyoruz biz
Kalmadi dostum ne de aklimda bir iz..

Bunalimin esiri oldum ciktim
Agladim her gece tek basima

Yaralarima merhem olacak birini bulamadim ariyorum hâlâ

Ölümü düsündüm her gece bedenim yatsin artik cansiz ve
Birini düsündüm beni tutsun ceksin bu adam hep sanssiz

Anlam veremedim,veremiyorum insanlar yapiyor hep rol

0 yorum: