13 Temmuz 2009 Pazartesi

0 acılı msn nickleri

İnat etme YağmuR benden FazLa AğLayamazsın...
Kaynak : yorumla.net - ßen sıradanım ama nickLerim değiL xD 2


ıraK bu pişmanım ayakLarını
Yoksa Pişman oLcak AyakLarında kaLmıcak
acılı msn nickleri





# az erkek Cok Huzur





suSuZ biR üLKe süngeR kaRe $oRT



piYaSa köTüLe$Ti



heR doST dü$ManDıR !'



Dünyada İnanmazDım biteceğine
beni böyLe bırakıp giDeceğine



şarkıLarın günahı yok Acıtan Sensin İçimi
Hangimiz istedi söyLe bu adaLetsiz Seçimi



bu Kaçıncı KırıLan HayaLimm....



bu yüreK iLk defa bugün Kırılmıyor...
ben Unuttum DesemDe Yerin HaLa doLmuyor


Seni tüketmek değil, sana hep yeniden başlamak isterim...



Herkesi sen dostmu sandın ,blki ol ayar olur .)



canımı acıtanın asıl KENDİM olduğunu farkettim !


Bu dünyaya bir daha gelirsem
İlk ve son aşkım yine 'sen' olacaksın



İçerim içerim ölümüne içerim karakola düşerim yar.!



To doubt the bird was placed !
ydurduğum masalların inanırlığı kalmadı artık
Kuyruklu bir yalandım ben
Kaynak : yorumla.net - ßen sıradanım ama nickLerim değiL xD





Her şey başladığı yerde bitiyor şimdi ..



arkamDaki KahpeLeri beLediye toplasın ben KoyDukça aLayı HopLasın....xD




nasiLda ansizin cika verdin karsima
kim biLebiLirdiki
seni böyLesiye sevecegimi




duygusal msn nickler


Seni sevdigimi hic biLme sen



akLimdan hic cikmiyorsun
geceLeri seni düsünmekten
YORULDUM !





nasiLda farkina varmadan
bagLanmisim sana ?



İçimdé Né Varsa Sana aLı$an
Hiç oLmamı$tı beLki




*Sonsuza kdar benım oLL !
<3




düş oLdum en beRbat paRfüm kokuLaRıNda




Hiç gidmesin isTersn
Hiç bitMesn
YoKLuu bna Hiç uRamasın
ÖzeL
dir o senin içn
ÇoK özeL



Bizé her sevdadan geriye kaLan SADECE GALATASARAY . . .

Hakkımızda

๘۩ WéLLcomé to HéLL . . . .


a ş k s a v a ş i k a y b e t t i…

Umuttur Yaşamak Umudunu Kırma Gülüşümün Tadını Çıkarmaya Bak...

KeNDiNi KoZaSiNa KaPaTMiS ..

ORaDa YaSaMaYa CaLiSaN BiR TIRTILIM BeN...


İki şeye hakkım olduğuna karar verdim:

Özgürlük ve ölüm

Birine sahip olamazsam

ötekini isterim çünkü;

hiç kimse beni canlı tutsak edemez...

Cici Kız Modumdan Çıkarmayın Beni ..

..Keşke benimDe SihirLi parmakLarım OLsa

YaşadıĞım Tüm acıLarı UnutabiLsem


mutLuLuk biLe acı weRioR çünKü sonu war biLiorm



Rengarenk tonlarda perdelerle

örttüm geceyi
artık gece de rengarenk*

0 yorum: