20 Temmuz 2009 Pazartesi

0 Affettirme nickleri

Şimdi beni hangi yanımdan susacaksın?
Sessizlikte bir dildir..
Çoğul susulur,
Pusulur..
Şimdi beni hangi yanımdan kusacaksın?


af msn sözleri


"gökyüzü gibi şu çocukluk
hiç bir yere gitmiyor"





gidersen uçurum çiçekleri açar kalbimde
kimi zamanlar olur sevgilim
iki bıçak bile yetmez bir tek ölüme...!





Açtım gözlerimi,
Karşımda birini bulmayı beklerken,
Karşımda "sen"i bulmayı beklerken,
Buz gibi bir yokluk çarptı yüzüme
Sokuldu koynuma,usul usul sızdı içime...





Veda ettim geleceğe
Mazide dolanıyorum her gece
Önce kadehlere dolduruyorum hasretini,
Sonra yudumluyorum seni içime..





Sustum..
Suskunluğun en acı haliyle..
Elimde anılarım ve hayallerim..
Kalbimde sen ve sensizliğin verdiği acı,
Terk ediyorum bu şehri..





Her nefeste biraz daha tüketiyorum seni.
İçimdeki çocuk her geçen gün biraz daha yaşlanıyor.
Attığım her adımda biraz daha uzaklaşıyorum senden.
Elini tutmaya çalıştıkça hayal olup kayboluyorsun ellerimden..





Hayallerimi bulutlara yüklüyorum,
Yağmur olup üzerine yağsın diye..
Özlemimi rüzgara bırakıyorum,
Saçlarına dokunup hasretimi dindirsin diye..





yüreğim...kanayan bir yaz gecesi
düşlerim… yarım kalmış bir yaz fırtınası
kapanmışım terkisine simsiyah
susarsa yüreğim susar
parçalanır olanca öcüyle
Affettirme nickleri




DoqяuŁαяıмı Göŧüяüceκ καđαя чαnŁıs yαpмαđıм Hαyαŧŧα (!)
c0κ sıκı$ŧıqıм чeяđe ß0s ßıяακŧıм Hep
Siмđi ßıяακŧıqın ß0sŁuκLαяın ßiяinđeчiм ßeŁκiđe.
Kiмsenin đ0qяusunu qöŧüямeđiм..
Hic κiмseninđe чαnŁısı 0Łмαđıм.

0 yorum: