2 Temmuz 2009 Perşembe

0 Yaralı msn nickleri

uyan gönlüm hadi perdeni aç çilen doldu kafesinden kaç uyan gel uykundan dünya aşk görsün

.
Yaralı msn nickleri

"doğru''nedir?anlatsana...nasıl yaşar,neyle beslenir?gözleri var mıdır mesela? ve varsa bile seninkiler kadar güzel midir???????

.

gözlerimde boğulma diye AĞLAMIYORUM..

.

yaşanınca tükenir, bilirsin...

.

yalnızlığın kadınıyım anla benı EL ADAMI((

.

o kadar yokum ki görmüyolarlar.

.

Gel sarılıp yatalım örtmeden üstümüzü. Boşuna buruşmasın, kirlenmesin gökyüzü

.

üşeniyorum, o halde yarın. korkarım yarın da severim seni ...

.

'Adı Sevda'ymış, keder seanslarından ödünç alınmış akşamların. 'Dipteyim Ben' diyerek yürümüşüm 'Hep Sarhoş' halimle 'Bir Gün Ölürsem' saçlarımı okşama ihtimaline kanarak...

.

Sen de beni, 'benim kadar' özledin mi ?

.

"bir acıdan fazla bir şey değilsin olamazsın.."

.

,Bende uzun yanar yalnızlığa yeşil.''

. yaralı sözler

Ben toy bir mehtap, kelimeler ise birer varsayım...

.

madem herşey basit bir formüL mutLuLuğun söyLesin bakalım neymş kimya .. benm kimyam feci haLde b0zuLdu anLamsızz geLİ0 bana dünya .. !!

.

aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek ; ne kadar acı , ne kadar komik ve bana ait degil mi ??........ gülmee! incinirim !!..

.

Sen yaraLarsın ama yaraLarımıda sararsın hem öLdürürsün hem hayata ßağLarsın

.

0 yorum: