15 Temmuz 2009 Çarşamba

0 inanılan nickler

Ben derinlere daldıkça sizi nefessiz bırakacak bir Deniz değilim.
Aksine, siz derinlerime daldıkça;
Ben nefessizim!
inanılan nickler

(: sɹǝʇ nq ʞǝʇ ɹıq ؛ɐp ɐpunloʎ ʎǝsɹǝɥ ıʞuɐs


Neydi şu şizofrenik ruhuma etki eden
yoksa sen miydin suskunluğumu arttıran?

Onca yüreği senin yüreğine feda ettiğim halde,yüreğin kocaman sevdamı alabılecek kadar büyümedi, yazık...

.

birgün kabalık edersem, habersiz çekip gidersem, YALNIZLIĞIM sana emaneeett!!!

.

uyuduk.. büyüdük.. bir doğduk kaç kez öldük? mutluluğu kaça böldük?

.

hangi deniz nereye dökülüyor bana ne! ben içimde boğulurken..

.

Kaoslarım ,girdaplarım ,labirentlerim
Nice nice dertlerim var...

.

Aşkın yüzü olsa gülerdi yüzüme.....

.

SonSuz yoLcuLuquma Seni soN duRak sanDm !! . .

. harbi sözler

defalarca neşter vurulan..yara bende..!!sonra geçti diyip sarılan.ama hala kanayan yara bende!!.

.


Parmaklarıma kan oturur dokunamazsam sana...“

.

-Ayrılık treninin kalkışı yaklaştıkça
bi çaresizleşir,bi gereksizleşir ki saati sormalarım..

.

Işıklarla Oynuyorum Karanlığa Kalarak..gözlerimi açtığımda bana bakıyorsun ağlayarak...gecelerim uykusuz bir kördüğüm...

.

Ağlasam gizli gizli gözyaşlarım sana değilmiş gibi... beklesem zamansız, dünsüz ve yarınsız gelmeyişini...

.

bırak beni geçsin zaman,hayra yor...


.


Güneş tutulmuş bana ne. Ben tutulsam kimseler görmeden kimse seyredemeden; seyredenler çoğalınca bozulurmuş oyun.

.

inandığım aşk;yaşlı bir düş.

Hehe İşi profsyoneLe döksen Nolur!
Sıfatta iş YOK... ;)

0 yorum: