25 Ağustos 2009 Salı

0 ilginç msn nickleri

Sana ait cümLeLerde benim o qizLi özne ..
SiLemezsin bir kaLemde ..
Zaten yokum .. yaLnız ruhum .. (!)

* ilginç msn nickleri

Yine bana kaLır senden çektiqim acı..
Neden beni buLur bitmek biLmeyen sancı ..(!)

*

DerLer ki :
"Bir yerden sonra acımaz daha fazLa .. Aşk zaten kötü bir şaka .. "

*

Ne kaybetmeLer buLdum ben
ßir eLim biLe kayıp qitti ötekinden
Her şehire bi cakıLtası fırLattım
AsLında hic oLmayan denizimden :]

*

Beynimiz onu anLıyacaqımız kadar basit oLsaydı keske ..

*GözLérimdé bir fiLmsin
göz çukurLârımdâ uyuyâ kâLmış bir bébéksin;
béndé ninninim, uyu !


-Bir çocuğun elinden yeryüzünü almak gibi birşey büyümesini istemek!
Çocuksam,pek şımarıksam bölmüşler demektir uykumu!
Kalbim hep haylaz kalacak,
üzgünüm hayat ben büyümeyeceğim


Mutsuz sonlu masallar diyarının emekli kahramanı


''hiçliğin nasır tutan asırlık ellerinden,terkedişlerin kan kokmuş maktul kollarına sarılınca yaşam''

Tahammül mülkünü yıktın, Hulagu Han mısın kafir?!



Sınırsız çiziklerin arasından… Yüreğimde kanamayan yer var mı anne?


Çıkmazlar sokağı yine bana düştü…
Ellerim kan revan
Susmalarım çığlık…
Bu günde yalnızlığın rolü var aynada…
en farklı nickler


Kaybolmuş yıllarımı/zı/n içinden…
Bir parça karmaşıklığa, bir adım daha…
Gelecek zamana yolculuk da…



Vurmayın bir daha yüreğime kalmadı mecali…
Kabuk bağlamıyor artık yaraları…


Hayaller tükenmiyor
Gün geçtikçe hayaller çoğalıyor…
Gerçekleşmek için sabırsızlanıyor…

Şimdi qit kendin qibi birini buL (!)
İçinde merhamet oLsada vurdumduymaz qözüken birini ..
Hadi qit (!) Beni düşünme bundan sonra ..
Ben kendime uyqun birini buLdum .. MutLuyum Seviyorum SeviLiyorum ..
Senin yerine koymadım onu .. Önce seni yokettim içimde .. Sonra O'na yer verdim yüreqimde ..

0 yorum: