29 Ağustos 2009 Cumartesi

0 ÖzgürLük nickleri

' ÖzqürLük Warsa Ucmak Nié..?

' Takma Masumiét Maskéni ßén ßu YaLanLara Kanmam..!

' Sana Git Diémém Ama KaL Démék Dé GéLmior İcimdén..!
Özgürlük nickleri
' Yétémiorum Kéndi Kéndimé, İhtiacım Var Sana...

' KaLßimi GöréßiLsédin ßiLirdin Hér$éin KayßoLmadıqını..

' KraLına YoL Vérén Soytarısını Mı Dü$üncék..?

' Daa Onsuz 1 Hayad ßiLé HayaL Edémiosun Péki Ona NasıL Véda Edicéxin?

' I$ıkLarı Kapatıp GözLérini 4 Acınca MutLu Mu OLdun SaLak.!?

' KaLßimi YanakLarımın CoqraFyasına Gömüorum...

Bırakıp gitse miydim bu kahpe şehri,yada oturup en derinden ağlasa mıydım?.
Kaçsaydım buralardan..
Olmadı,yapamadım,ağlayamadım..
Çok canım yandı,ama bi türlü bu yangının üstüne su döküp küllendiremedim..
Unutamadım..
Beceremedim,olmadı..Bunuda elime yüzüme bulaştırdım..
Kahretsin..!
Bu kadar güçlü müydü,bu kadar bencilmiydi,bu kadar zehirlimiydi aşk..?
Bu kadar tutkulu,bu kadar ağırmıydı sevmek?..
Sıkıldım etrafıma yalancı gülümsemekten..
Hiç birşey olmamış gibi hareket etmekten..
"Unuttum onu artık..O kimmiş" demekten..

Madém qitmék istiyorsun
İ$té kapı…

ßütün ya$anmı$Lıqı ßırakaßiLirsin ßana, YaLanLarını aL yaLnızca
Vé ßirdé, Yüréqimdé yaktıqın até$é,
ßir ßardak su Lütfén…!


Kapıyı qidérkén hızLı Carp, Séssiz oLmasın qidi$in,
Dönméyécéqini ßiLéyim..
Suratıma Carpar qißi, Küfrédér qißi,
HiC sévmémi$ qißi..!
özgür sözler

$imdi sana ßésLédiqim ték duyqu , néfrét ,
**Lamak istémiyorum hadi ,acéLé ét..!
qözLériné ßakarsNe Oldu Ne Oldu Ne Oldu qit diyémém
YaLanımı anLarsın, Néfrét édémém…

Ho$Ca kaL démé sakın,
qörü$ürüz diyé umutLanırım, éLvéda dé,
qidi$im $imdi, Dönü$üm yok dé..
hér $éyin hazır qüLé qüLé..!

...qitmé(sén) ?
......yitmé(sén) ?
.........kaL désém?
............yiné dé qidiyorsun...


Bak bu gece hüzün demlemekten vazgeçtim..
Hadi bir kahve ısmarla bana,
Bir gülüşünün kırk yıllık hatırı kalsın bende.. (:
...


Bu gece kendimi unutasım var
Kuş olup uçamayasım.. denize düşüp boğulasım var;


Gibiler ülkesinde
Gibi gibi sevme beni
Ad koyunca büyüsü bozulur diye
İsimsiz izinsiz içinden sev beni...


sevмeκ yaяı ölмeκtiя
вöyle deмiştiи gideяκeи
нeя güи ölüyoя iиsaи
нatıяlayıисa


aиlatıиca eѕκiя вiliяsiи yaşaиaиlaя
susaяıм o zaмaи вeи
düşleяiм вaşlaя


seи yiиe seиi sev
вeи içiмde κalayıм
çeκil yoluмdaи aяtıκ
'вeи olayıм '

0 yorum: