5 Ağustos 2009 Çarşamba

0 şekilli nickler

SeN ve BeN...BeN ve SeN!! Wie Soll Ich Sagen..! Du & Ich..?! HaDi Lan Ich Liebe Dich

Şekilli nickler


aLem OyunCu oLmuS SoKaKLar SahNe BiR KiZ SevMiSdiM oLMuS KaHpE




BABAMA DEGERiMi SORDUM DüNYALAR KADAR DEDi, DüNYANiN DEGERiNi SORDUM BE$ PARA ETMEZ DEDi.






herkez pLaya oLmu$..SokakLar ibne doLmu$..bizim a$k dedimiz $ey miLLetin eLinde oYuncak oLmu$.. a.q



ιllιlı.ıl.lılılι....●уαℓαη ∂üηуα● .... .ιllιlı.ıl.lılılι


AĞLIYORUM SEVGILIM AĞLIYORUM ELIMDE BIÇAK AĞLIYORUM SANMAKI SENIN IÇIN AĞLIYORUM MUTFAKTA SOĞAN DOĞRUYORUM



ѕєn аnса оnа вυnа Іаf γєті$тіЯ ‚
імај вОzυк віЯаѕ dєĝі$тіЯ ‚
нєЯ каdını аnnєи мі ѕаndın Окυγυр каfаnı ваγа ві gєІі$тіЯ...



∂єℓιкαnℓι кιzℓαя:уüяєктєи ѕєνєя,ѕєν∂gιиє уαℓαи ѕöуℓємєz,нαутιи∂α вιя кєяє ѕєνєя,ιиѕαиιи ∂ιѕ göяüѕüиє ∂єgιℓ ι© göяüѕüиє вαкαя, ∂єℓιкαиℓι кιz ѕσиυиα кα∂αя ѕєνєя....[
».•`» [̲̅ι ̲̅] [̲̅ℓ̲̅][̲̅σ̲̅][̲̅ν̲̅][̲̅є̲̅] [̲̅у̲̅][̲̅σ̲̅][̲̅υ̲̅] «`•.«


•··•YÜRÊGÎNLÊ•··•··•··•SÊVÊN•··•··•··•ÂSL•·· •··•· ·•ÂLDÂTMÂZ•··•


AramıoRm kimSeYi oLmaSı geReKenLeR zaTen yanımda .. yanımda oLmaYıp giDenLeR kimin umRunda ...!!!

/?\Soru İşaretLeriyLe doLu hayat....!/?\

Şu siyah beyaz hayatın içinde
Tek ♥renK♥ Benim!!!

!..>>biR gaRip aşıK<<..!

"İsTerdim yeniden doğmak yada hepden YOK OLMAK !!!
şekilli msn nickleri
Annem Adımı KoyarKen FarKında oLamadı MutLak İstediqim Bi yaRdı qönLüm aLamadı...

İçimde SırLar war Fakat KapanDı aqzım Bu yazın OrtasınDa buuzz qißi ßu ßaqRım..! qünahLarın içinDe kaLdm yinede yanmaDım AynaLar yaLan sen Küçük Bir kızsın...!

yenqeCin kumDa ßırakTıqı izLer: yaLnızLıqın en SeSSiz haLi...



SensizDe düşermiş
TakvimDen günLer
ZorLasanda anmaz aDını diLLer
Gideni sanmaki bu gönül özLer
Unut diyorDun ya "unuttum" işte


DokunduGum her$eyde ve heRyerde Yanliz Sen vaRsin..!

GözDen iRak gönüLdende iRak...!


özLedim öZledim bi biLsen naSil özLedim "ama YokSun!"...


kumaRda kayip eDen a$kda kazaniR deRler ben iKisindede kaYip ettim...




ÖdüNÇ ALdIM GeLeCeGıMı GeCmİsİmDenN KoPaRkEn ArTıK YoKuM BeN....!





GüNaHıNLa SeVaBıNLa HeRsEyInLe SevMeDiM Mi



..BeNi BeNsİz BıRaKıPTa BeN HeP SaNa GeLMeDiM Mi... !


Seni Terk Ettigim Günden Beri FazLa GeLdim Kendime


çσк qüνєη∂iм qαℓißα..
çσк iηαη∂ıм..
нєρ уαηıм∂α кαℓıяѕıη ѕαη∂ıм..
ßiя qiттiη!
ßσ$ℓυğυηυ ∂σℓ∂υяυякєη, уєяiηє кσу∂υğυм нєя ѕυяєтi ѕєη ѕαη∂ıм!
gözℓєяiηє ßαктığıм∂α, кαуßσℓυ$υмυη ηє∂єηi qözℓєяiη∂iя ѕαηмα..
нєя iηѕαη кєη∂iηi кαуßσℓмυ$ нiѕѕє∂єя ßσ$ℓυğα ßαкıη¢α!..



xx »..DêLîSiN MêLîLiSiN âMâ âCâYîP GüZêLSiN..« xx »



|-•¤»[«LâÑ_ŠéÑ_BîTâÑéŠîÑ_MóRúK»]«¤•-|


кαℓвιиι мι кιя∂ιм αffє∂єяѕιи!!!!

0 yorum: