27 Ağustos 2009 Perşembe

0 Rap msn nickleri

♥ Seni Sevdiğimi Düşündükçe Ölmeyi Diliyorum Tanrıdan... Her Seferinde Kalbim Başka Bir İsyan Çıkarıyor... Elimde Olsa Kalbimi Yerinden Söker Ayaklarımla Çiğnerdim... Ama Elimde Değil Ne Seni Sevmemek Nede Kalbimi Söküp Çiğneye Bilmek... Yapabildiğim Tek Şey Seni Sevebilmek..
Rap msn nickleri
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum "SENİ SEVİYORUM"



Sen gidince;
Bende sadece yorgun bir mısra kaldı,
Önce gözlerim buğulandı,
Sonra acı acı feryad eden göz yaşlarım...


------------------------------------o-------------------------------------

Seni seviyorum Çünkü


Seni Seviyorum, Çünkü;
Her sabah kalktığımda yaşamak için tek nedenim, sen varsın ...
Fakat seni sevmek için binlerce nedenim var ...


Seni Seviyorum, Çünkü;
Bu siyah beyaz dünyada tek renk sensin,
Bir ressamın fırçasından çıkmış gibi ...
Ama alalade bir renk değil,
Gökkuşağının her tonunu gölgede bırakan bir renk ...


Seni Seviyorum, Çünkü;
Benliğim sana ait ...
Sen onu buruşturup çöpe de atabilirsi,
Kalbine yakın bir yere de koyabilirsin ...
Tanrım !!!
O kalbine yakın bir yerde olmak istiyorum ...


Seni Seviyorum, Çünkü;
Sen sensin ...
Ama sen beni ben olduğum için seviyor musun
Onu kim bilir ...


Seni Seviyorum, Çünkü;
Ölene kadar, yok olana kadar seninle olsam,
Bu herhalde bir ceza gibi gelir,
Daha çok senle olamadığım için ...

Kalbim eski dosta Küser,/ Bu muhabbet burda biter !
Kaynak : yorumla.net - Nick(4)
YanLızLık biLmediqiM 1 YabancıYdı… SimDi birLikte uyuYorus…!

Bir sen düştün ,,Bir ben..Tutmadık ikimizde birbirimizi düşerken.

Dokunduk mahvettik,Sevdik kaybettik..İnsan olmayı hiç haketmedik.,
rapçi nickler

Karamsar olmak zor değil..Platonik aşkları düşün.

Yalandan okumuştun her şeyi ..Ne kadar da boşlarmış oysa..

Rüyalar gerçek olamaz..Her ne kadar hayal etsek de..

Yalnızlık çok acı..Tam da sen ben olmuşken...

İnandıkça..Daha çok sevdim, daha beter aldandım.

ayrıLdığımız güN terK etti beNi mutLLuLuk..

akLım aLmıyor senden geriSini.. Bir sen varSın birDe sevdan..

KaßuL eT soNu YokTu ßir gün ayrıLacakTık !

EzbeRmde diziLi kinLerm..söyLe ! Pes etmesi qeReken ben deiL miym ?

cinayet saati geldi ... toprağın bol olsun YALNIZLIK...

rüyamdaki çocuk buL beni artık (!)
Seni Seviyorum, Çünkü;
Senin gülümsemen güneşin doğuşu gibi,
İnsana her şeyi unutturuyor,
Sadece seyredip tadına varma hissi uyandırıyor ...


Seni Seviyorum, Çünkü;
Senin tarafından Sevilme fikri bile bir insanı hayatı boyunca
mutlu edebilecek kadar güzel ve asil ...


Seni Seviyorum, Çünkü; yok kkii

0 yorum: