14 Aralık 2008 Pazar

0 Etkileyici duygusal msn nickleri

biR buqüN iKi yaRıNa bédéL qiBi.!


Bilip söyledikleriniz yasadıklarımı ifade etmez..


ÖŁüм ѕıcáк кáяsıŁıуоя βέиi.! Sáикі έŁvέđà điyέсέģiм siмđi...>>


Hepinizden Uzakta KaLmak..
SaLakLıkLarınızı Uzaktan İzLemek..
O Kadar EğLenceLi ki.!
Sizsiz Hayat O Kadar GüzeL ki.!


sєηLє чσℓ∂αη çıктı qöηLüм


bi kaç tüp mutLuLuk ekLedim damarıma.artık mutLu oLucam. ^^oLmaLıyım..'


yaLanLarDa
kayBoLmuşLuk var
Bu ara herkesDe..


İsтєdiκLєяiм Чαиıмdα İsтємєdiκLєяiм ЧoLuиdα.!


*нiÇ iÇmeDiğim
iLk Siqara ve DumanıyLa
uÇaCağım(!)


HerKes qenDi TreNine Binmi$ Çuf.Çuflanıo. |


karsima zamani alSam ne FaydDa ?


Dün qece sabahlLara kadDar aqladim qözlerim tüm Ferini ßitirmisH ...


Size DoyuM oLmass )
aMa ßana Hicc oLmass


ßén İsTéDim Ama SéNsiZ ßİR hİçİM..!!


sorunum ağlamayı öğrenmek değilgülmeyi unutmak!!!


bİşe yapmak İstiyoRsan avazInın çıktığı kadaR SuS..!!


bİşe yapmak İstiyoRsan avazInın çıktığı kadaR SuS..!!


vedaLar sOğuk oLur sIkı gİyiN.


Sen ´ben´ olabilseydin de ben´deki sen´i görseydin…
Sen ´sen´ olabilseydin de ben´deki sen´i hak etseydin !


==>...ßu Ne Saçma Hayat ßu Ne ------ Hayat Yha ßune KoLpa Hayat Bu ne Manyaq yaşam Tarzı yha.. <=


Bana aşqı Öreteblrsn ama.. UNUTMAy*ı asla !


İçimden Bir ses Uyanma di0r .. BaşLadıım herşE Şimdi biti0r


MutLuLuquM çoktaN ifLas etmi$ itiRas hakkım YhoK biLioRm..!!


HayaT*a qüLüşünLé ceza wer Ki ..KöTüLüqlerle YıkıLmadıqını anLasınLar ..


Bu kaDar koLaymı bİTécéqTi 0 büüq aŞkımız ç00qq üzüLdüm aqLamaqDan qöz ya$Larım Kurudu..


dÜş.. qit snD" yüreqimden sesSizce.


DünYa yaNsa Ka$aRLarı eRiméss


BaK qör .. eqMé başını !!baK qör Bana NéLér yaptıqını !!


y0kTan war etMeLi bazen...


+ Hakkımda ßiLqin yoksa FikRindé oLmasın ! -

Etkileyici duygusal msn nickleri
aRamakTan DııL ßuLmaKtan VazGecTım Seni.....

, msn nickleri
вι αяα кєη∂ιηє gєℓιη¢є уαℓαηı ∂υя∂υя.


bıRaqdıın qünKü qibi saf diiL DuyquLaRm..nefReT duymadaN biR aNım biLe qeÇmioR..aRTıq o eSqi maSum kıZ oLamıoRum!... !!!

0 yorum: