5 Aralık 2008 Cuma

0 Etkileyici msn nickleri

Aşк..
YaLaηLaяıмız güzєL iηaηмası zєωкLi
Biя şєγ Sєvмєγє dєğєяSє öLмєγє dє dєğєr мi?






Çıкaяaη σLuя мu вєηi dє aγdıηLığa ?





кiм вiLiя Sεη
вεηiм halimde
SαкiηLiğiмdε
ηε вuLduη..






Anlαyαmαdılαr αnlαtıtklαrımdα mαnα vαr!








Dün insanLara baktım kendi kirLi camımdan..
TerkediLmişLer çoktan yaradan tarafından ...





İnsαnlαr αrkαmdαn bαksın . .
İstediklerini αlαmαyıncα...

Arkαmdαn lαf yαpsın .










senle daha fazla devam edemem biliyorum
ama sensiz bir adım ileriye gidemiyorum..






Sevmiyorum şu saatin sesiniakmasın dursun zaman.
herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır
derler ya; YALAN











'' DiLim mahzur kaLmış bir kiLit Bir kiLit sorma .. ''





(!)











Işık diye gördüğüm ateşe doğru yürüyorum.
Beni yakacağını bilmek geri adım atmama neden olmuyor ...






Hayat Çok Sivri Anne...

Nasıl da PatLatıyor BaLonLarımı...








Hayranlık duymaktan yoksun olmak
basit zekaya en büyük işarettir











Usulca verir misiniz
Son nefesinizi ?
Yolunu şaşırmadan





Kanatlarımı kırdım

Kalbimi yerinden söktüm attm..

..ve bekliyorum

Tanrı tarafından affedilmeyi diliyorum








ansizin gitme yar !
biraz daha kaL
















daha o gün anLamaliydim
senden bir daha asla kopamıyacağımı ..









unutturamaz kimse beni
ben yüreginde en büyük firtinayim
!!












vazgecilmezim :
seni bir anlik degil..
bir ömürlük sevdim







koLay gelir git demek !






,





gitmeler ancak sana yakisir ..









Cok kostum
cok yoruLdum
&
simdi bende düstüm
!!













Seni cok sevmis olsam da
U N U T B EN I !
lütfen ..












Sensiz boguluyorum
Dön geri n'oLur ..













Simdi cok uzakta
kimbiLir nerdesin ?
geri dön yada
dönme ben sendeyim
..





Heey hayat .. !! yolun yarisini gecmisken ben,
halen yasamaktayim !
yasama sevincimi,
asktan almaktayim !

Etkileyici msn nickleri








öyLe bir kaLp ki bu..
öyLe bir sevdaki bu ..

0 yorum: