15 Aralık 2008 Pazartesi

0 Suskun msn nickleri

[B]Aşk[/b] diyorlar adına..
Sözüm ona gelip geçermiş..!
Bak geçmedi hala?


bir kerede mutluluk beni bulsun..sadece 1 kere..!!




birLikte uyuyamasakta her zaman birlikte uyanaLım oLur mu ?..


keşke
beni gercekten
sevseydin de ben de
mutlu olsaydım..



Zaman Değilmiş Gideni Geri Getiren.
Aslında Zamanmış Var Olanı Götüren...




sussam yalnızlık, konuşsam ayrılık, dönsem yıkılış, dönmesem yok oluş…






İşte bütün umutlara havlu attım gidiyorum...




İçimde geç kalmışlığın çaresizliği ..
çocuklar gibi ağlıyorum...




Bu gece; kırılgan düşlerimin koynunda sabahlayacağım...




Tenimde susuzluktan kurumuş, elbiseleri yırtılmış, öfke kanamalı aşk sözcükleri kazılı...




Aşkı bana anlatmayın !

aşksızlığı yaşadım aşk kokulu bulutlarda…



Ve gel gör ki her damla gözyaşımda yine seni arıyorum...





Senden Korkum Olmasa Kurşunu Kafama Ellerim Hediye Alır ...
Anlaman Zor ya
" Neyse " Ahım Gider.Vahım Kalır ...




AnLamadığım 1şey Var ?!
Benim KaLbim Neden Hep
SanıK


(?)




Benden Sana Son 1 güLüşüm kaLsın ..






Hani ölmemis bir insani gömersin ya !
Iste onun gibi gömüyorum.
Yosun tutmus anilarimi,
Karbeyaz sayfalara ..




1 kez oLsun sorma.
sen anLa !
yanımda mıydın,
kötü zamanLarımda ?






ben sensiz geçen dakikaLarı sayarken
sen yeni kurbanLarını sayıormuşsun !






aLma beni karşına
kan karışır gözyaşına




[...Uzak Dursun Ellerin Benden UZAK..!
Sakın Dokun(MA)
İcim Yanıyor sen dokundukca...! ...]




Suskun msn nickleri , nickler
√ Öyle kolay olmamalı YAR(!)
aŞk Bu? Oyuncak mı Yar(!)



susacak kadar biLe yanımda deqilmişsin...
qeç farkettim...

0 yorum: