29 Aralık 2008 Pazartesi

0 Renkli msn nickleri

*Sen mukemmeli aradin ve simdi kendi mukemmelin var..
Senin gibi birisi icin ben cok fazla mukemmelim...


нαуαт ѕєиιиℓє güzєℓ " Ċαήıмıή ìςí '' ѕα∂є¢є ѕєиιиℓє...!

Yüreğimdeki çöpler birikti.

Tuhaf bir umuttum sadece...
Her gece yastık aLtı ağLayan...

masum bir buLuttum öyLece...
Şehrin pisLiğinde maviLiğini,beyazLığını unutan...

Suskun bir sorundum sadece...
Beyazın her tonunu siyahLara boyayan...
pisliğe buladılar tüm renkleri mi...

ve adına HAYAT dediler bunun...!


уüкѕєк dσz уαlηızlıк (!)
αмα αѕıL ρяσвLєм вυ ∂єğiL кi . .



uÇan baLonLara takıLmış hayaLLérim.
Béndé onLarLa Béraber uÇmuşum.
KayboLmuşum





PasLı Bir YaLnızLıktı AvuçLarımda..
Ardımda Bir Yürek Yükü Rüzgar..
Ne Zaman Sevmeye KoyuLduysam..
DoğruLup ÇoğaLdı AyrıLıkLar..


.. Kâyıρ ruhLâr kêndiLêrinê bir yoL buLuyor ..
.. GünâhLârım intihâr süsü vêrmişkên sâģımdâki mêLêĸLêrê ..
.. Hêrbiri cêhênnêmdê bênim için duâ êdiyor ..


..Kıyamadım..
Gri bir fona yerLeştirdim bu sevdayı,beyaz kaLemlerLe üstünden qeçtim.
Resim mi yaptım, yazı mı yazdım, yoksa yazgıma mı baktım biLmiyorum;
...Tek biLdiğim siLmeyip sadece Gri'ye boyaDığım...

bérabér yürüyéLım yaqmurun ısLLatıqı zıfırı karanLık o sokakLarda,
bénı hıc bırakma korkuLarLa wé yanLızLıkLa doLu
bu toz pémbé hayaL dünyasında...


İlham perimi GEBERTTİM.
Lirik yazmıyorum.. !



Bitmiş hayatın sonundayim;yaşamaya çalışıyorum
Ruhum ölmüş;bedenim nefes alsa ne çare!


gєçмιşιη нιçвιя öηємι уσк
gєℓє¢єкѕє υ¢υ кαяαηℓıк вιя уσℓ

Ben insan değilmişim, mutlu edemezmişim seni
Zamansız gidermişim, yarım bırakırmışım, sonları hiç sevmezmişim

Miş miş miş ...

Ama ben çok, çok, çok aşığım sana..


ѕєη вєηiм кöяdüğüмüм,тυтαмαdığıм gözуαşıм


Ben küçük bir kız heyecanlı oyuncaklarım tahtadandı
Hepsi kırıldı yapıştırdım


~Âh CocuqLuqum Câmdân duvâRLârIm ~
~ PorTâqL cİcéqİ qoquLu héyCnLrm ~
~ Ku$ Tüyüydü düSLérİm umuTLâRIm ~
~ Hânİ néRédé ÂrsIzLıqIm humârsIzLıqı^m . . . ~
Renkli msn nickleri , renkli sözler , nick için söz

MutLu SoηLάr Uzάk Bizé ..

''belki'' dünyasında...
''keşke'' kokan havayı solurken...
''iyi ki'' dediğim tek nefesimsin...


RéNqLi kaLpLerimiz nerdé . . .

0 yorum: