3 Ocak 2009 Cumartesi

0 Aşk msn nickleri

Senin adın hüzün ...


Biz şimdi αşklαrα boğulmuş, αşklαrlα boğulmuş bir zαmαnı yαşıyoruz.



Düşlerim var, her seferinde elimden düşürüp kırıverdiğim...


Bu aşk bir devrimdi her şeyi reddeden...
Ve her devrim ilk kendi çocuklarını tüketir...

Aşk msn nickleri , aşk nickleri
her sabah yeni bir güne başlasamda, sensiz bir hayata başlayamıyorum...


Ne zamandı hangi ara bu kadar koptum hayattan,
yoksa o mu bıraktı beni bilmiyorum...


“ Sen bana ait olmasan da ben sadece senin yüreğine aitim…
Sadece senin sevdiğin bu yüreği “ senin yüreğine “ gömüyorum
senden başka kimse sevmesin diye...”



Suskundu dilim açık yaralarım azmıştı..
Kendimden başka herkese benziyordum..
Ve kayıptım..
duygusαlolmαyαgerekyok.
fαzlαsözegerekyok.


yapma..dudakLarnla kalbime dokunup onu acıtma (.

Onun SenLe oLmasını istiyosan sadece DüşLe.


Koskoca bi boşLuk, yok oLuş..

varlığınızın bir fincan kahve kdr hatrı yok bende... bol şans hepinize



Bıraktığın izler tam karşımda dururken...
Acıtmıyor canımı sözlerin kadar gölgen.

O'nlar bilselerde söylemezler gerçeği
Hayata bir adım daha yakınım . . .


Ruhumun sesini kesemem ben.



eskie ait hiç bi şei anımsamak istemiorm !

-kalabalık olarak yaşamak
i s t e m i y o r u m..

Trilyonda olsan Harcanacaksın.


Geçmiş ya da geLecek yoktur.
Sonsuz bir şimdi vardır . .

Hαni hαyαt müşterikti αcılαr neden tek kişilk?*
hαα?

gözün mü kaldı hayatımda? oyun sandın galiba?
yanımda olmasanda . . aklımdasın her soluukta!


Yaklaşma !
Seni alırım,
Senin olurum,
Taparım sana, yatağına tapınak derim,
Yüzünde güneşler beklerim,
Gitmezsen sana dokunurum
Sahiplenirim seni,
Sana aşkı yaşatırım,
Daha küçük aşklara katlanamazsın,
Benimle ölürsün..

0 yorum: