25 Ocak 2009 Pazar

0 Şekilli nickler

özℓємєктє вιттι αятıк вєи ѕєиѕιz∂є уαşαяıм!!๏̯͡๏)

Lower


qörméSén [dé] duymasan [da] yaşarım yiné [bu] aşkı bén séninLé








Sokaklardasatırlarda ruhunu arayan
Buldğnda tek kurşunda komaya sokan



İçi boş tadi чok biranda bile [ sen v ben ]
mutluчduk rüчada qibiчdik
bu ne hoş ne qüzel ne umut dolu şeч derken
su içip чine de sarhoş qibiчdik (L)




Ben sevdim mi buna kim karışır ?





Aşkα kαpını αçtıqın zαmαn , αcılαr qiremez diчemezsin
Aşk αcılαrıчlα , tutkulαrıчlα , qözчαşlαrıчlα , rüzqαrlαrıчlα ,
tαze çiçek kokulαrıчlα bir bütün olαrαk qirer içeri






[ Ben anlaчamadım seni farkındaчım ]






Yαğмur dönerken kαrα
ŞαrkıLαr vαr fαLıмdα
Hepsi sαnα ~
Bu qece



# ben sadece ben olmamalıчım şimdi
sanki bana baktığında` kendi haчatından bi a n чakalamalısın
bi hikaчe olmalı




biriktirdiğimiz bütün hevesler
Nasıl da h ı z l a__ tükendiler



→ qereksiz insanLar___ fazla knşmaчın !




Haчatın gerçeğidir sandığımız # kabullenilmiş чenikliği
# Büчürken vazgeçtiklerimizi чada vazgeçirttleri şeчleri #



Çabuk mu büчüdük dersin
Biliчorum ne olucak halimiz






qitme __`` desem ` kaLır msn
~ ßenimLe !

Çok şey azaldı yokluğunda
Yalvarıyordum saklanıyordum
dokunduğunda




Şekilli nickler, en şekilli nick


Yakında kaçıcam buralardan ;]





heRkes maske{ takmış





üZüntülEr uZun biR tatiLe çıKsa (!)


gideceksen eger
ardina bakmadan
GIT
!!

Git
sende sahte sevgililerine
git hadi




ѕєνiчσяυм;
вυ ѕöz ѕєndєn вαşкα нiç кiмѕєdє αnłαм вυłαмαdı
αѕıłı кαłıя gözłєяiмdє вiя ρєяdє нєρ ѕєni σчnαчαn göяünтüłєяłє
ѕєnin σłмαdığın тüм кєłiмєłєяin üѕтünє вiя çiziк çiziρ
чєni вiя мαѕαłα вαşłıчσяυм





sana inat;
Yıkılmayacağım
Hayata sımsıkı tutunacağım
Beni hiç bırakmayacak yerlerinden

0 yorum: