4 Ocak 2009 Pazar

0 Yeni msn nickleri

eskıden sewdıqım seyler sımdı.satılık!
Yazık.!




yürüyorum bir kez daha,
bilmediğim diyarlara




Uzansam 'hayallere' dokunurum sandım..




Bosuna gözümü boyamaya çalıŞma oğLum...Benim Dünyam zaten
R e n g a r e n K



* Şimdi bir çocuk olsam, korkularımı anlatsam hıçkırıklara boğularak...


İçinin en yalnız yerine koy beni,
Bastır kanayan yarana.
Gerek yok fazladan yer açmana,




qeLdim. qöRdüm. ' Sén ' dediySen
ZoR dünyamın TakdiRiySen
Şimdi SihRim SonRa ZehRim oLaßiLiRSin..



Evinin en karanlık köşesine koy beni...



Sén sért ritmLérdé ''méLankoLik'' sözLér söyLérkén, fazLa"acı" oLur, kaLdıramaz kimsé o müziqi...




Yüreqimdeki mahkum ask… Dur/ma kaç!
Nasil olsa bulurum seni gidisinin ardindaki damla damLa k(a)n izlerinden!!!






Ruhum bir [ paLyaço ]..
Sahnedeyim yine bu gece..
İçim kan ağLasa da ..
Yüzümde sahTe güLücükLerLe..



uyudun uyandın makyajına yine boyandın



Bitmek zorunda kaldık,
Aşkı itmek zorunda kaldık!
Aşk bize göre değildi belki
Yittik itildik ama yetinemedik..



Kaybettin Beni !
Ama ÜzüLme ..
Sana çok Kız Var Kaldırım Köşelerinde !




Canımı yaksada hayat büyüyorum



AkLımın İpLerini SaLdım !







Üstüme gelme, vakit sonbahar
Üstüme gelme!
agzımda küfürler dolasmakta.





oyunun sonunu izliorum...



Dünkü aklın bugün yetmez
Yarın bambaşka bir dünya
Bir sen var o hiç değişmez
Gerçeklerin hep farkında^^


Loading . .

hayat masaL gibi..
bi varmıs bi yokmus gibi




artık renkler yok.*



Nedir kayaLaşmış sıkıntıLar,ucup giden sözLer?
Nedir akLımın eRmediği şu oLup bitenLer?







Kaç harften olusuyosun?
Kaçın sesli? Kaçın sessiz?
Kaç davranış sergiledin?
Kaçı yerli? Kaçı yersiz?

Yeni msn nickleri , yeni nickler


sznle uqrasdıqımı zannediosnz yanılıosnz
kapasiteniz okdar büyümedi yavrum...





Şimdi.
Kaderime küfRederim hayaT misaLi *

0 yorum: