14 Ocak 2009 Çarşamba

0 Büyük nickleri

Aşk
bazen yıllanmış bir çınarın öksüz kalan son yaprağıdır.
Ürpetir seni yalnızlık.. Ya vargücünle tutunursun ya da yere düşer kaybolursun..








KãrãnLıkLãrdãym DèrinLèrdè


Dü$Lèrindèyim RüyâLãrındâ..KorkuLårınDÃym KoRkunuMm


^^LânèttLiyim^^ CèhènnèmLiim


Rµhsµzµm âmà öLümLüyüm...







Aşk
bazen sanatçı ruhunu yansıtmaktır.Sözcükler sessizleştiğinde konuşur onlar..
Ya aşkını gösterirler ya da çöküşünü...











kilit vuruyorum dilime....
" Yan! " diyorum içime!..." Sadece sen yan! "
Ve " Dayan! " diyorum gönlüme!...
" Herkes mutlu olsun! Sen dayan!.. "






Bir Sahné Désék Hayatıma Çok YanLış OLmaz ELbét
ÖyLé Bir Sahnéki Hér Oyunun Sonu Hézimét! Hép Dram Oynanır Séyrétmési ßiLé Acı Vérir!
Hér Zaman Sénaryo Başkasının
.. . BaşroL Hér ZamaN Bénimdir . ..







$imdi'lerde Dertlerimi sadece
Küçük Masum oyuncaklara Açıyorum.
Sırdaşım siz insanlar değiL artık
. . . Küçük masum oyuncaklarım . . .








kânâtLârım yoktu bénim...âmâ bir zâmânLâr méLéktim. . .
qördüğün rûyâyı bozmâyâ qéLdim bén sévdiğin dünyâyı durdurmâyâ qéLdim !
bütün zéhirLéri koymâyâ qéLdim bén !
kırıLmâmı$ sokâk kırmâyâ qéLdim. . .
çok değiştim ben ; artık meLek değiLim.




Büyük nickleri , büyük sözler , filozof nickleri



Kayıplarım çok,ne yazar senide kaybetmişim
Ben kimleri tarihe gömdüm,sen bilemezsin
Kalbimdeki imparatorluğun efendisi benim
Seni az önce idam ettirdim














Hala Küçük Bir Kız Çocuğuyum
Hala Yüksek Sese Kırılır,
Hala Kolumu Sertçe Tutarsan Ağlarım...
Bana Pahalı Şeyler Alma Elma Şekerine Bayılırım...
Ne Olur Tut Ellerimi...Yalnızlıktan Korkarım
Çok Canım Acıyor Söyle Geçer Mi?










Her öpüşü ılık bir öLümdü sanki
SevişLeri qidişLeri terkedişLeri..
kenetLe ellerimi o küçük kalbine ey sevqili
__________________




BakışLarın biLekLerimi kesti..
koLLarımdan akan kanLar
gözLerimden akan yaşLar
soL tarafımda küçük ßi çarpınTı...
hePsi 3 harfLik 2 keLime için..






Bir "parçam" vardı aynı ben gibi
Bir kalbim vardı camdandı sanki ...
İnsanı en çok en sevdiği acıtırmış ya hani
En çok sevdiğim incitirken beni ...






Nefretim oldun bak bir günde
Ağla o güzelim günlere
Kavuşmayacak sevgililere
Asla bitmeyecek öfkene
Bana göre boş değerler
Sana dikenler uzatıyorum alsana
Bak gözlerime göreceksin sana olan nefretimi...
,







Hep bir son vardır,
Ölüm yaşamın,
Nefret sevginin,
Hüzün sevincin,
Vuslat sa hasretin.....
Hep bir son vardır,
Söylenecek son bir söz,
Söylenmek istemez
Ama söyleniverir bir anda,
Elveda......

0 yorum: