8 Ocak 2009 Perşembe

0 Eğlenceli msn nickleri

sende mi brütüs.?!


*


Varmak için "HEP"lere önce,
"HİÇ"i göze almalısın.



Eğlenceli msn nickleri , eğlenceli sözler

En sevdiğim hayallerimi , en büyük kabusuma çevirenleri ,
simdi ben en tatli rüyalarindan uyandırıcam.

Seni seviyorum ağır cümledir
Herkese söylenmez
Bazen yıllarca beklenir o bir çift söz için
Dili yakar dudağı yakar bedeni kavurur lime lime eder
Velasıl yürek işidir
Bi ömür pahasına ilk defa söylenir
Keşke bana günde bin defa söylemeseydin
Ve sonra her bedene uygun bir hırka gibi önüne gelene giydirmeseydin.





Hayatı eğlenceli bir komedi olarak görenler , son espriyi iyi düşünsünler








sevilmek mi istiyorsun?

önce hak et!









güçsüz bedendim ben ardından yokluguna battım bitmez sandığımdan belki cok acıdım yandım bu kez gidiyorum sahiden bitti




Sahteliğin izleri var. . .





Güzel bir gün var biliyorum . . .
Canımı yaksada hayat büyüyorum
Kimse kimse anlamaz biliyorum. . .








Seni HayaTın KuraLLarına qöre diiL kafaMa qöre yaşadım.!







Kimi sewerse Sewsin BENİM adım qeçer..

0 yorum: