31 Mayıs 2008 Cumartesi

0 Acı nickleri

Acı nickleri , süper msn nickleri , msn sözleri
' ßüTün ßozukLarımı DiLenciLere verDim bLki beni SEversin Diye.

Bak, yine başa döndü bu dünya
Yine sona sardı aynı kaset, bıktım!...
Bu monotonluk maratonu. Onu tanı!...
İçinde düşünce koştur!!!

Sen kalbimden geçtin, sırtımı parçalayıp çıkan kurşun misali..
Sen bana benimle ihanet ettin!

Ben, yürüdükçe kalır izim, bitmek bilmez pembe dizim.
Yüzüm her resimde karanlık, karamsar bir çizim

Bilki sen kanattın kabuk tutmuş bu yarayı ve emri
verdin ruhum acıyı tattı,zehre çaldı.Kokusu keskin
bıçak gibiydi,serin bir rüzgarımsa eksik,göz
kapaklarımda uykular delik deşik

Sor bu canıma kaç kez
talip oldu azrail,gelir geçer selam verir bu kapıma
söyle kim bilir en derinde sancılarla sevişir oldu
kabusum,huzrum idam öncesinde son dilekti yok
yolum.

Acı nickleri , süper msn nickleri , msn sözleri

0 yorum: