1 Mayıs 2008 Perşembe

0 Hit msn nickleri

Hit msn nickleri , hit nickler, msn nickleri , güzel nickler
Seni bir sır olarak sevdiğim için beni suçlama,zira bu sırrı keşfedemediğin için asıl suçlu SENSİN

Bana bir gül vermiştin.Bu gül solunca sana dönerim demiştin.Ama sevgilim o gül yapmaydı.

Seni seviyorum derken yalan söylüyor olsan bile o yalanı tüm gerçeklere değişmem

Sanatsız bir devletin hayat damarlarından birisi kopmuş demektir
Hit msn nickleri , hit nickler, msn nickleri , güzel nickler
En güzel platonik aşklar hiç bilinmeyenlerdir.

Bir gül'ü sevdim bir seni.. Gül'ü sevdim dikeni battı..seni sevdim .ötün mü kalktı?

Sana bir kutu dolusu yaşam gönderiyorum...sade bir kurdeleyle süslenmiş...içine güneşin doğuşunu,bir gülümsemenin sıcaklığını,sana olan sevgimi koydum güçlü ol diye...

Arkadaş öyle biri var ki nefes kadar yakın,yıldızlar kadar uzak.

Aşkı reddetmek,güneşin batışını görmekten üzüntü duyduğun için doğuşunu izlemekten zevk almayı reddetmeye benzer.

Bir gün güneşin buz tuttuğu bir yerde bil ki bu senin için yanan benim kalbimdir...

Yüreğine bir gül yolluyorum gülüşlerinden sesi sevdadır suskunluğun,suskunluğuna sevdalandığım yarim seni seviyorum yüreğinin gülüşlerinde sakla beni

Sana rümün en güzel şeyini vermeye kalksam seni sana veremem

Hit msn nickleri , hit nickler, msn nickleri , güzel nickler

0 yorum: