5 Mayıs 2008 Pazartesi

0 Manyak msn nickleri

Manyak msn nickleri , manyak nickler, msn nickleri
41) Ben Sevdiğim Uğruna Yanmışım .1Siz Yanmasanız Nolur...Ben Sevdiğim Uğruna Ölmüşüm Siz Öldürseniz Ne Olur.!

42)Hér qüné ß!r öMür w£r!yorum, warLıqına Dua , yokLuquna !Syan £d!yorum

43)a$k ÇekiLmez ßuraLarda ßen Hep Seni Aradım.. Duvarlara Senin iÇin Resim Çizip Agladım.. Sen uyurKen ßen Düşündüm.
Manyak msn nickleri , manyak nickler, msn nickleri
44) Sânâ ßêdduâLar ßîLê Çok $êytânâ SâttÎm Sênî , Ondân ßâşkâ KîmSên Yok...! Artîk Oynâmânâ Gêrêk Yok, Çûnkû; Gêri Dônûş YoLûn Yok...!

45)HHHerkezzz aAAynıykennn BBBizzz FFFarklıydıkKK ŞŞŞimdiii HHHerkezzz FFFarkkk PPPPeşindeee ßßßizzz YYYineee AAAynıyızzz

46) ŞeReFSiZ DoSTLaRıN oLaCaĞıNa DeLiKaNLı DüŞMaNLaRıN oLSuN!

47)'ßizi iTE KÖPEGE reziL etmeyin. İTİN hatrı YOKSA sahibinin hatrı varki BURDAYIZ.bir Günde kraL OLmadıkki, bir Günde tahttan ineLim!

4S£vm£diğin ßIrIn£ AsLa S£nI S£vIyorum D£m£..İçInd£ oLmAyAn DuyguLAr vArmI$ gIßI Söz £tm£.KIms£nIn HAyAtInA KALßInI KIrmAk İçIn GIrm£

49)Biz KimLeriz? Diye Sorma, Biz Hayata Boş VermişLerdeniz. Hayat Nedir? Diye Sorma, Biz Hayat Deryasinda YüzenLerdeniz. Bizi Arama Lüks MeyhaneLerde, Biz Dost Şarabı içenLerdeniz.
Manyak msn nickleri , manyak nickler, msn nickleri

0 yorum: