8 Mayıs 2008 Perşembe

0 Msnnicklerim

Msnnicklerim, güzel nickler, nickler
Hiç başlamaması gereken bir aşktı bu zaten. Yasaklarla başlayıp yasaklarla biten. Artık sevmek yok, dönmek yok. Seni yeniden sevmesini bildiğim gibi unutmasınıda bilirim.

Dünyanı tersine döndüreceğim, senide canından bezdireceğim, yaktığın ateşi söndüreceğim ,hesabım bitmedi daha seninle.

Yarı dalgalı olmamalı deniz,Ya tam durulmalı,ya da tam kudurmalı.Yarı ümit vermemeli sevgiliye,Ya değer vererek sevmeli,ya da çekip gitmeli.
Msnnicklerim, güzel nickler, nickler
Balıkların aşkını bilirmisin dokunamazlar ama yüreklerinde hissederler sevgiyi bende sana dokunamıyorum ama yüreğimdesin BİTANESİ..

seni içeren masallarım anlatılacak kadar kısa degiller...

Kapilma rûzgarima sende aldanirsin.

Kanayıp ne kadar tutabilirsin gül uğruna dikeni....

Seni karanlık gecedeki yalancı yıldızlar gibi degil, mavi gecedeki adını gökyüzüne yazacak kadar çok sevdim!

Ben sana "SEVMEYİ" öğretemedim,Sende bana "UNUTMAYI"öğretemedin....

yürєğiмdє göмdüм sєиi söкüp αтмαк мüмкüи dєğiℓ yαиıмdα oℓαмαsαиdα rüyαℓαrıи yєтєr bαиα

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!!

Hayat bir tiyatro dediler herkese bir rol verdiler en zoru benimkisiydi önce sev sonra unut dediler sevmişim unutamıyorum

Msnnicklerim, güzel nickler, nickler

0 yorum: