4 Mayıs 2008 Pazar

0 Yeni msn nickleri

Yeni msn nickleri , msn nickler

beni eskiler tanır,yeniler örnek alır.görenler anlatır: görmeyenlerde gözlerini kapatıp hayal etmekle kalır

Gelme bana canın sağolsun, dönme bana yolun açık olsun, ben şimdi başka kalplerdeyim. bUdA SaNa KaPaK oLsUn..

iN$aNLaR VaRDıR SéVGiY£ LaYıKTıR ! iN$aNLaR VaRDıR SéVGiNiN £N YüCéSiNi V€RSéND€ A$aĞLıKTıR ...


LaF soKmaYa kaLKma kaPaK oLuRSuN, uĞRa$Ma eTiKet oLuRsuN, Yav$aMa KöPéK oLuR$uN iN$aN oL ßeLKi YaNıMDa Y£R ßuLurSuN......!!!

GiDene KaL déMek ZawaLLılaRa, kaLana qit deMék TerßiyésizLeRe: DönMeyene DöN demeK AciZLeRe! HakedéNe YoL VeRMek Bize YaKı$ıR....

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!!


KaYßeTTiN ßeNDeKi SeNi GeÇMiŞ oLSuN HaDi ŞiMDi GiT uĞuRLaR oLSuN.....!!!

Allah' M yqmrr yaqdır Yeryüzünde pisliqq coqq..!!

..SöyLénmémi$ sözLéRim vaR

Dalma... Düşünme... Ağlama... Hayat bu!.. mahfeder insanı mesutken... Bak ben ağlıyormuyum?.. herşeyimi kaybetmişken ..

Hiç Hayallerinizden "0" Aldınız Mı_?

sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..

YaRınıMı bRaqTm .. düN'm KaHpE çIkıNca.. !!

' Yeni bir krize giriyorum
ellerim titriyor
üzgün değilim ama gözlerim doluyor ..!
Yeni msn nickleri , msn nickler

İstanbul sana susamalı
Benim sana susadığım kadar
Bu hasret İstanbul’a da koymalı bana koyduğu kadar...

0 yorum: