29 Mayıs 2008 Perşembe

0 Tatil nickleri

Tatil nickleri , msn nickleri , nickler
Kapım Kapanmaz Barışmak İsteyen Barışsın Ama Korkumda Yok Yani Ortalık Karışsın!

DoĞu$Tan ÇareSi OLmayan 1 HaSTaLIgim VaR HeR GöRDüĞüMü İNSAN zanNediiOrm


DüsLerin ÖyLe Narinki , Sahip Cık !.

Bir Sana Bir de Bana...

BuLutLarın Üstünden Bıraktım Ben Kendimi..

Hangi zaMana sakLanıyordu dengeSini çokTan yitirMiş yaLnızLıkLarım????


qöRünüşünLe karŞIlANIR KİŞİLİĞİNlE uquRLaNırsın..

Ne uNutacak kdR nefRet ettim..!!
Ne hatıRLıcak kdR çoq sevdim...

çaPın kadaR konuŞ, küTLenİ heSaPLıyım x)

yaPma béé azraİl maRionUn biLe 3 canI vaR !

bu Son giDisin oLsun söZünü tut ne oLursun
Tatil nickleri , msn nickleri , nickler
annééé moTor . . baba ökÜüÜüzzz . . kIzımıS tikY oLdU üzgüNüZ xD

Diki$ yerLeri atmi$ ßir hayatin tam OrtaSinda , naRkoza MUHTAC ßir kaLp iLe ßiraktiqin o yerLerdeyim..

seN yaLan söyLedin anne..Kime baksam şu sevdiqin gözLerimLe Hepsi yok oLuyor sırıLsıkLam kaLıyorum

Nedenİ Yoksun Arzularimdan BahÇe Yapsam Tohumuma Suyunu Serpedermİsİn


SuLtan 0Lmuşh Kahp*Lér.. DeLikanLı 0Lmuşh ----Lér..Hanım Efendi 0Lmuşh Sürtü*Ler.. MumLa Aranır 0Lmuşh ßénim qibiLeR!!

Ne Zaman qol Die Arkamı Dönsem Elinde ofsayt ßayrağıyla ßekLer Kahp* HAyAt ! ! !

hayatıma ƒön çeqsem düzelir mi ??

[5iyah BéyAss bi? HayaT Ya$ıo?m.. BénDn ?énkLi IfadéLer BekLeméyn..]


¦ TaSh kaLpLisiN Ama ߀Nim DünyaMda TeKsin iShtEe

Ne war eLimde kaLan, bu Dünya zaten yaLan..!
ŞşşşTTttt!!! HayaT Seni Her ŞekiLde Yaşarım FaRK eTMez !!!!


Tatil nickleri , msn nickleri , nickler

0 yorum: